Centenarul marcii L`Oreal
L`Oreal, cea mai mare companie din industria frumusetii din lume, a sarbatorit cea de-a o suta aniversare, impreuna cu cei 67.500 de angajati din 65 de tari in care grupul este prezent.
• 8 Iunie 2009 • YourMoney





1 / 5
Istoria frumusetii
2 / 5
100 de ani de inovatie
3 / 5
Expansiunea internationala
4 / 5
100 de proiecte sociale
5 / 5
In Romania, programul
Eugene Schueller, fondatorul L'Oreal si-a descoperit vocatia de chimist, in 1907, reusind sa inoveze o formula de colorare a parului. Formula, numita Aureole a fost primul pas in istoria L'Oreal.
La doi ani dupa ce a descoperit Aureole, Eugene Schueller a profitat de succesul imens si a infiintat “Societe Francaise des Teintures Inoffensives pour Cheveux”, care in scurt timp s-a transformat in L'Oreal.
Este greu de imaginat cum ar fi aratat astazi industria frumusetii fara unele dintre inovatiile trecute ale L’Oréal, considerate descoperiri revolutionare la vremea lor.
La doi ani dupa ce a descoperit Aureole, Eugene Schueller a profitat de succesul imens si a infiintat “Societe Francaise des Teintures Inoffensives pour Cheveux”, care in scurt timp s-a transformat in L'Oreal.
Este greu de imaginat cum ar fi aratat astazi industria frumusetii fara unele dintre inovatiile trecute ale L’Oréal, considerate descoperiri revolutionare la vremea lor.
Astazi, departamentul de cercetare si dezvoltare al grupului – care se bucura de un buget anual de aproape 600 de milioane de euro si de mai mult de 3.000 de cercetatori activi in 18 centre de cercetare si 15 centre de evaluare din intreaga lume – dezvolta noi molecule si formule in domeniul ingrijirii parului si a pielii.
Compania fabrica mai mult de 4,5 miliarde de produse in fiecare an si numai in 2008 a inregistrat mai mult de 600 de patente.
Compania fabrica mai mult de 4,5 miliarde de produse in fiecare an si numai in 2008 a inregistrat mai mult de 600 de patente.
Inca din 1914, L’Oréal a infiintat o retea embrionara in Europa. Astazi, aproape 90% din cifra de afaceri a grupului este realizata in afara Frantei, din care aproape o treime este generata pe pietele emergente. E
xpansiunea internationala a explodat in anii ’90, prin achizitii strategice, care au permis grupului sa-si extinda dezvoltarea internationala.
Compania L’Oréal este prezenta acum in mai mult de 130 de tari, adresandu-se unui miliard de consumatori.
xpansiunea internationala a explodat in anii ’90, prin achizitii strategice, care au permis grupului sa-si extinda dezvoltarea internationala.
Compania L’Oréal este prezenta acum in mai mult de 130 de tari, adresandu-se unui miliard de consumatori.
Odata cu sarbatorirea a 100 de ani de existenta, L’Oréal a anuntat desfasurarea a
100 de proiecte sociale, menite sa ajute si sa sprijine comunitatile la nivel local.
Cele 100 de proiecte sunt dezvoltate in cele trei directii vizate de activitatile de filantropie ale grupului: educatia, incurajarea respectului de sine si promovarea cercetarii stiintifice.
Fiind adaptate la diferitele contexte ale culturilor locale, obiectivele acestor proiecte sunt:
Facilitarea accesului copiilor si tinerilor, in special defavorizati, la educatie, si cu precadere a celor ce provin din zone rurale.
100 de proiecte sociale, menite sa ajute si sa sprijine comunitatile la nivel local.
Cele 100 de proiecte sunt dezvoltate in cele trei directii vizate de activitatile de filantropie ale grupului: educatia, incurajarea respectului de sine si promovarea cercetarii stiintifice.
Fiind adaptate la diferitele contexte ale culturilor locale, obiectivele acestor proiecte sunt:
Facilitarea accesului copiilor si tinerilor, in special defavorizati, la educatie, si cu precadere a celor ce provin din zone rurale.
Cu ocazia implinirii a 100 de ani de existenta la nivel mondial, L’Oréal Romania a lansat un proiect dedicat studentilor constand intr-un concurs de fotografie cu tema "Romania, esti frumoasa!”.
"Prin lansarea proiectului, L’Oréal Romania cauta sa descopere si sa prezinte frumusetea prin ochii oamenilor, sa le dezvolte mandria de tara si sa aduca schimbare in viata a 100 de tineri studenti care vor primi, ca premiu, burse private in valoare totala de 200.000 lei”, a declarat Richard Matalon, Coutry Managing Director L’Oréal Romania.
Pentru a participa, accesati www.loreal100.ro
"Prin lansarea proiectului, L’Oréal Romania cauta sa descopere si sa prezinte frumusetea prin ochii oamenilor, sa le dezvolte mandria de tara si sa aduca schimbare in viata a 100 de tineri studenti care vor primi, ca premiu, burse private in valoare totala de 200.000 lei”, a declarat Richard Matalon, Coutry Managing Director L’Oréal Romania.
Pentru a participa, accesati www.loreal100.ro
Te-ar putea interesa si: