Renault Megane R26.R mai rapid decat Focus RS
Desi bazata pe vechiul Renault Megane, versiunea R26.R a reusit sa bata pe circuit mai puternicul Ford Focus RS, spun francezii.
• 15 Iunie 2009 • YourMoney





1 / 5
Megane R26.R vs. Ford Focus
2 / 5
4 teste pe circuite diferite
3 / 5
Rezultatele inregistarte de MEGANE
4 / 5
Sub capota
5 / 5
Ford Focus RS
Francezii se mandresc cu versiunea R26.R, bazata pe vechea generatie a hatchback-ului Megane. Prima dovada a fost turul cronometrat de pe Nurburgring, cand Renault a sustinut ca timpul de 8 minute si 17 secunde obtinut de hothatch-ul francez este cel mai bun al unei masini cu tractiune fata pe circuitul german.
Acum, Renault a facut un conspect al rezultatelor mai multor teste comparative efectuate de mass-media din Marea Britanie si a constatat ca Megane R26.R l-a batut clar pe noul Ford Focus RS, in ciuda diferentei mari de putere.
Acum, Renault a facut un conspect al rezultatelor mai multor teste comparative efectuate de mass-media din Marea Britanie si a constatat ca Megane R26.R l-a batut clar pe noul Ford Focus RS, in ciuda diferentei mari de putere.
Astfel, 4 teste facute pe circuite diferite au inregistrat un timp mai bun pentru Megane R26.R, comparativ cu cel reusit de Focus RS.
Pe circuitul de Formula 1 de la Silverstone, cei de la Drivers-Republic au obtinut pentru R26.R un timp de un minut si 19,4 secunde, cu aproape 3 secunde mai bun decat cel reusit de Focus RS.
Cei de la revista EVO au folosit pentru teste circuitul Bedford Autodrome, pe care au obtinut un timp de 1 minut si 29 secunde, cu aproape 2 secunde mai bun decat cel al lui Focus RS.
Pe circuitul de Formula 1 de la Silverstone, cei de la Drivers-Republic au obtinut pentru R26.R un timp de un minut si 19,4 secunde, cu aproape 3 secunde mai bun decat cel reusit de Focus RS.
Cei de la revista EVO au folosit pentru teste circuitul Bedford Autodrome, pe care au obtinut un timp de 1 minut si 29 secunde, cu aproape 2 secunde mai bun decat cel al lui Focus RS.
Jurnalistii de la Performance Car au obtinut, pe circuitul Bruntingthorpe, un timp mai bun pentru Megane R26.R in fata lui Focus RS, hatchback-ul francez depasind si modelul Subaru Impreza WRX STi, dar si un Seat Leon Cupra R de 360 CP, tunat. Al patrulea succes a venit la testul Autocar de pe circuitul Millbrook, unde R26.R a fost cu o secunda mai rapid decat Focus RS.
Teoretic, R26.R ar trebui comparat cu Focus ST, daca tinem cont de puterea maxima a motoarelor. Iata insa ca hothatch-ul francez pare sa fie superior pe circuitele de viteza si unor modele cu 70 CP in plus.
Teoretic, R26.R ar trebui comparat cu Focus ST, daca tinem cont de puterea maxima a motoarelor. Iata insa ca hothatch-ul francez pare sa fie superior pe circuitele de viteza si unor modele cu 70 CP in plus.
Renault Megane R26.RHothatchul Megane R26.R dispune de acelasi motor gasit si sub capota lui F1 Team R26: un propulsor de 2 litri, turbo, cu 230 CP si 310 Nm. 90% din cuplul maxim este disponibil intre 2.000 si 6.000 rpm.
Masina este cu 136 kg mai usoara fata de versiunea din care deriva si aste se vede la performante.
Megane R26.R accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6 secunde si parcurge 1.000 de metri, cu start de pe loc, in 25,9 secunde. Consumul mediu este de 8,5 l/100 km parcursi.
Masina este cu 136 kg mai usoara fata de versiunea din care deriva si aste se vede la performante.
Megane R26.R accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6 secunde si parcurge 1.000 de metri, cu start de pe loc, in 25,9 secunde. Consumul mediu este de 8,5 l/100 km parcursi.
De cealalta parte, Focus RS se bazeaza pe un motor turbo, de 2,5 litri, cu 5 cilindri in linie, care produce 300 CP.
Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 5,9 secunde, iar viteza maxima este limitata la 250 km/h. Chiar si la acest nivel de putere, Ford a preferat pentru RS tractiune doar pe puntea fata, sustinand ca noua arhitectura a suspensiei si diferentialul cu alunecare limitata pot pune pe sosea cei 300 CP.
Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 5,9 secunde, iar viteza maxima este limitata la 250 km/h. Chiar si la acest nivel de putere, Ford a preferat pentru RS tractiune doar pe puntea fata, sustinand ca noua arhitectura a suspensiei si diferentialul cu alunecare limitata pot pune pe sosea cei 300 CP.
Te-ar putea interesa si: