Oficial: Noul Citroen DS3 ataca clientii lui Mini
Citroen prezinta primul model din noua linie DS, masina fiind una cu tinta directa catre clientii de Mini.
• 31 August 2009 • YourMoney





1 / 5
Regandirea gamei de modele
2 / 5
Noul DS3 vine cu alta atitudine
3 / 5
Design
4 / 5
Interior
5 / 5
Dotari
Citroen este in plina revolutie de modele, constructorul francez intelegand ca, pentru a merge mai departe, trebuie sa regandeasca complet gama de modele.
Pana acum francezii au facut o treaba foarte buna. De exemplu, noul C5 a devenit o masina atractiva, mult peste generatia anterioara, noul C3 se anunta de asemenea un model reusit, iar C6 este o mostra de tehnologie specifica Citroen.
Pana acum francezii au facut o treaba foarte buna. De exemplu, noul C5 a devenit o masina atractiva, mult peste generatia anterioara, noul C3 se anunta de asemenea un model reusit, iar C6 este o mostra de tehnologie specifica Citroen.
Francezii urca insa si la alt nivel. E adevarat ca Citroen nu este privit ca o marca premium, dar are sanse sa fie in viitorul nu foarte indepartat.
Cel putin asa sugereaza noul Citroen DS3, model care tinteste exact la segmentul in care Mini isi face de cap si in care Alfa MiTo incearca sa se impuna.
Noul DS3 vine cu o cu totul alta atitudine, de la design la tehnologie si - la fel ca Mini - poate fi personalizat aproape la infinit.
Cel putin asa sugereaza noul Citroen DS3, model care tinteste exact la segmentul in care Mini isi face de cap si in care Alfa MiTo incearca sa se impuna.
Noul DS3 vine cu o cu totul alta atitudine, de la design la tehnologie si - la fel ca Mini - poate fi personalizat aproape la infinit.
Designul este unul indraznet, chiar si daca ne raportam la noul stil Citroen.
DS3 afiseaza o grila fata de dimensiuni mari, cu linii verticale de LED-uri pe lateralele spoilerului, dar mai mult atrage atentia linia laterala.
Cu doar doua usi, DS3 dispune de montanti centrali neobisnuiti si o sectiune a caroseriei care urca aproape de plafonul ce poate fi comandat in 4 culori diferite fata de restul masinii.
Ansamblul este completat de o multitudine de jante disponibile ce pot fi comandate intr-o mare varietate de culori.
DS3 afiseaza o grila fata de dimensiuni mari, cu linii verticale de LED-uri pe lateralele spoilerului, dar mai mult atrage atentia linia laterala.
Cu doar doua usi, DS3 dispune de montanti centrali neobisnuiti si o sectiune a caroseriei care urca aproape de plafonul ce poate fi comandat in 4 culori diferite fata de restul masinii.
Ansamblul este completat de o multitudine de jante disponibile ce pot fi comandate intr-o mare varietate de culori.
Interiorul este foarte elegant, fara influente retro (spre deosebire de Mini), iar francezii spun ca nivelul calitativ este extrem de ridicat.
Volanul aplatizat in partea inferioara, bordul conceput ca o imbinare de bun gust intre materiale diferite, dar cu aspect premium sugereaza calitate si ambitii noi pentru Citroen.
Putem observa ca in cazul lui DS3, Citroen nu mizeaza pe o multitudine de display-uri pentru afisaje digitale, ca la aproape toate celelalte modele ale marcii, ci pe instrumente analogice, tot pentru un plus de eleganta.
Volanul aplatizat in partea inferioara, bordul conceput ca o imbinare de bun gust intre materiale diferite, dar cu aspect premium sugereaza calitate si ambitii noi pentru Citroen.
Putem observa ca in cazul lui DS3, Citroen nu mizeaza pe o multitudine de display-uri pentru afisaje digitale, ca la aproape toate celelalte modele ale marcii, ci pe instrumente analogice, tot pentru un plus de eleganta.
Deocamdata au fost anuntate doua propulsoare HDi, de 90 CP si 110 CP si 3 motoare pe benzina cu puteri de 95 CP, 120 CP si 150 CP.
La nivelul transmisiilor se ofera cutii de viteze manuale, cu 5 si 6 trepte, dar si una automata pentru propulsoarele de 120 CP si 150 CP.
Sursa: Sotto
La nivelul transmisiilor se ofera cutii de viteze manuale, cu 5 si 6 trepte, dar si una automata pentru propulsoarele de 120 CP si 150 CP.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: