Oficial: Mercedes SLS AMG - inlocuitorul lui SLR McLaren
Mercedes a prezentat o galerie foto si informatii complete despre cel mai nou supercar german - SLS AMG.
• 14 Septembrie 2009 • YourMoney





1 / 5
Noul Mercedes SLS AMG
2 / 5
Model dezvoltat de Mercedes
3 / 5
Dotari si performante
4 / 5
Consum mediu de 13,2 l/100 km
5 / 5
Cutia de viteze cu 7 trepte
Acum jumatate de an Mercedes a aratat primele fotografii cu noul SLS AMG. Pozele erau insa unele din teste, cu masina camuflata, asa ca nu ne-am putut da seama decat de aspectul general.
Detalii le putem vedea acum, Mercedes prezentand o galerie foto completa si noi informatii despre modelul care inlocuieste SLR McLaren.
Detalii le putem vedea acum, Mercedes prezentand o galerie foto completa si noi informatii despre modelul care inlocuieste SLR McLaren.
Noul SLS AMG este un model dezvoltat de Mercedes si divizia AMG, fara nici o legatura cu McLaren, dupa ce ambii contructori au hotarat sa realizeze propriile modele, nu unul singur, in colaborare, cum a fost cazul lui SLR.
Si, poate nu intamplator, atat McLaren cat si Mercedes si-au prezentat creatiile in acelasi timp. A fost prezentat bolidul MP4-12C al celor de la McLaren, si la o zi mai tarziu, au aparut informatiile despre noul SLS AMG de la Mercedes.
Si, poate nu intamplator, atat McLaren cat si Mercedes si-au prezentat creatiile in acelasi timp. A fost prezentat bolidul MP4-12C al celor de la McLaren, si la o zi mai tarziu, au aparut informatiile despre noul SLS AMG de la Mercedes.
Noul SLS AMG se bazeaza mult pe celebrul 300 SL din punct de vedere al aspectului general, cu portiere gullwing si o capota extrem de lunga, soferul stand practic in fata puntii din spate.
Detaliile masinii sunt insa unele high-tech, iar panourile caroseriei au fost "ornate" cu linii agresive, care sigereaza performanta. Evident, nemtii vor ca SLS AMG sa fie apreciata pentru design, dar si pentru performanta.
Chiar daca, din punct de vedere tehnic, al motorului in special, SLS AMG este oarecum departe de cifrele lui SLR McLaren, noul bolid afiseaza cam aceleasi performante la acceleratie. Doar viteza maxima este mai mica, dar oricum peste 300 km/h.
Detaliile masinii sunt insa unele high-tech, iar panourile caroseriei au fost "ornate" cu linii agresive, care sigereaza performanta. Evident, nemtii vor ca SLS AMG sa fie apreciata pentru design, dar si pentru performanta.
Chiar daca, din punct de vedere tehnic, al motorului in special, SLS AMG este oarecum departe de cifrele lui SLR McLaren, noul bolid afiseaza cam aceleasi performante la acceleratie. Doar viteza maxima este mai mica, dar oricum peste 300 km/h.
Motorul lui SLS AMG, plasat in spatele puntii fata este un V8 aspirat, de 6,2 litri, care dezvolta 571 CP/6.800 rpm si 650 Nm/4.750 rpm.
Oricum motorul puternic (raportul greutate/putere este de 2,84 kg/CP) reuseste sa propulseze masina pana la 100 km/h in 3,8 secunde, viteza maxima fiind limitata electronic la 317 km/h.
Se pare ca eforturile germanilor pentru a obtine un consum decent pentru aceste propulsor de capacitate mare au dat roade, primele teste evidentiind un consum mediu de 13,2 l/100 km.
Oricum motorul puternic (raportul greutate/putere este de 2,84 kg/CP) reuseste sa propulseze masina pana la 100 km/h in 3,8 secunde, viteza maxima fiind limitata electronic la 317 km/h.
Se pare ca eforturile germanilor pentru a obtine un consum decent pentru aceste propulsor de capacitate mare au dat roade, primele teste evidentiind un consum mediu de 13,2 l/100 km.
Propulsorul este unul setat clar catre performanta la nivel de circuit, sistemul de ungere fiind unul de tip carter sec.
Cutia de viteze, cu dublu ambreiaj si 7 trepte, face corp comun cu diferentialul spate. Desi germanii spun ca s-au facut efoturi pentru a pastra greutatea masinii la un nivel cat mai redus, SLS AMG cantereste totusi putin peste 1,6 tone.
Masina dispune de control de tractiune, ce nu poate fi decuplat si 3 functii pentru ESP: ESP ON, ESP Sport si ESP OFF. Cu toate acestea, din motive de siguranta, in modul ESP OFF, apasarea pedalei de frana recupleaza sistemul ESP.
Sursa: Sotto
Cutia de viteze, cu dublu ambreiaj si 7 trepte, face corp comun cu diferentialul spate. Desi germanii spun ca s-au facut efoturi pentru a pastra greutatea masinii la un nivel cat mai redus, SLS AMG cantereste totusi putin peste 1,6 tone.
Masina dispune de control de tractiune, ce nu poate fi decuplat si 3 functii pentru ESP: ESP ON, ESP Sport si ESP OFF. Cu toate acestea, din motive de siguranta, in modul ESP OFF, apasarea pedalei de frana recupleaza sistemul ESP.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: