Carol Parc a inaugurat terasa Monaco
Carol Parc Hotel a inaugurat Monaco Terrace and Cafe, a Restaurantului Poem printr-o seara cubaneza, cu meniuri si bauturi specifice zonei, toate pe acorduri de muzica life.
• 16 Iunie 2010 • YourMoney




1 / 4
Investitiile in terasa au fost facute de anul trecut
2 / 4
Clienti si capacitate
3 / 4
Strategie indreptata spre clientii corporate
4 / 4
Investitiile in terasa au fost facute inca de anul trecut, aceasta fiind o extindere fireasca pe timp de vara a restaurantului Poem.
“Am ales specificul cubanez pentru ca nu mai exista niciun restaurant sau terasa in Bucuresti care sa adopte acest stil, dar si pentru ca am simtit ca se potriveste cel mai bine cu personalitatea hotelului Carol Parc”, declara Cristina Turnagiu Dragna, brand ambassador.
“Am ales specificul cubanez pentru ca nu mai exista niciun restaurant sau terasa in Bucuresti care sa adopte acest stil, dar si pentru ca am simtit ca se potriveste cel mai bine cu personalitatea hotelului Carol Parc”, declara Cristina Turnagiu Dragna, brand ambassador.
Terasa are o capacitate de 40 de locuri si este frecventata in special de clientii hotelului sau de oaspetii fideli ai restaurantului Poem.
“Atunci cand este vorba de o petrecere insa, pe terasa se pot organiza evenimete si cu doua sute de persoane”, adauga Cristina Turnagiu Dragna.
“Atunci cand este vorba de o petrecere insa, pe terasa se pot organiza evenimete si cu doua sute de persoane”, adauga Cristina Turnagiu Dragna.
Potrivit reprezentantilor hotelului, odata cu inceputul anului s-a observat un flux mai bun de clienti, evolutia pozitiva datorandu-se si faptului ca s-a pus un accent mai mare pe segmentul de clienti corporate.
"Avem o serie de intelegeri cu anumite companii care apreciaza hotelul si il considera potrivit pentru clientii lor din strainatate".
De asemenea, au transformat salonul de primire al hotelului intr-un spatiu in care companiile pot organiza evenimente de lansare pentru produse premium sau conferinte.
"Avem o serie de intelegeri cu anumite companii care apreciaza hotelul si il considera potrivit pentru clientii lor din strainatate".
De asemenea, au transformat salonul de primire al hotelului intr-un spatiu in care companiile pot organiza evenimente de lansare pentru produse premium sau conferinte.
Te-ar putea interesa si: