Nou Opel Astra Sports Tourer - Carausul cu stil
Opel a prezentat versiunea Sports Tourer a noii generatii Astra, break-ul fiind unul mult mai bine desenat decat pana acum.
• 23 Iunie 2010 • YourMoney





1 / 5
Noua generatie Astra
2 / 5
Designul masinii
3 / 5
Versiunea break are o pondere de 25% din vazari
4 / 5
Spatele este integrat mult mai bine
5 / 5
Dotari
Opel a dat lovitura cu noua generatie Astra, daca se poate spune asa in contextul actual de pe piata auto.
Germanii au inregistrat pana acum 160.000 de comenzi, deloc rau tinand cont ca majoritatea pietelor sunt in regres, dupa deja o puternica regresie anul trecut.
Germanii au inregistrat pana acum 160.000 de comenzi, deloc rau tinand cont ca majoritatea pietelor sunt in regres, dupa deja o puternica regresie anul trecut.
"Secretul" noii generatii Astra sta in designul masinii, unul mult mai elegant si elaborat decat cel al generatiei anterioare si chiar al unor concurenti.
La asta se adauga si o platforma tehnica echilibrata, sportiva, apreciata de marea majoritate a jurnalistilor auto.
La asta se adauga si o platforma tehnica echilibrata, sportiva, apreciata de marea majoritate a jurnalistilor auto.
Dealtfel, era foarte important ca Astra sa vina cu un design special, peste rigorile "carausilor" de pana acum, pentru ca versiunea break are o pondere de 25% din vazarile modelelor Astra.
Adica destul de mult peste media de 17% inregistrata de break-urile segmentului compact.
Adica destul de mult peste media de 17% inregistrata de break-urile segmentului compact.
Opel promite ca si celelate versiuni de caroserie sa fie la fel de atragatoare si demonstreaza prin modelul Sports Tourer, break-ul primind acest nume tocmai pentru a fi subliniata sportivitatea si la nivel de platforma, dar mai ales la nivelul designului.
Spatele nu mai este doar unul "lipit" cu ideea principala de spatiu cat mai mare, ci este integrat mult mai bine in ansamblul masinii, "curge" mult mai natural din partea frontala. Si stopurile semana cu cele ale versiunii in 5 usi, iar plafonul plonjat rapeste din spatiu, dar puncteaza la stil.
Spatele nu mai este doar unul "lipit" cu ideea principala de spatiu cat mai mare, ci este integrat mult mai bine in ansamblul masinii, "curge" mult mai natural din partea frontala. Si stopurile semana cu cele ale versiunii in 5 usi, iar plafonul plonjat rapeste din spatiu, dar puncteaza la stil.
Volumul portbagajului este de 500 de litri, dar poate ajunge la 1.550 de litri cand este rabata bancheta spate. Germanii au venit si aici cu o inovatie. La apasarea unui buton, un arc este decuplat automat din prinderi si bancheta se rabateaza mult mai usor, fara a fi necesar sa tragi de ea.
Sasiul FlexRide a fost setat special, iar Opel spune ca agilitatea si tinuta de drum este aceeasi de la hatchback. Gama de motorizari cuprinde 8 propulsoare (diesel si benzina) cu puteri cuprinse intre 95 CP si 180 CP.
Sursa: Sotto
Sasiul FlexRide a fost setat special, iar Opel spune ca agilitatea si tinuta de drum este aceeasi de la hatchback. Gama de motorizari cuprinde 8 propulsoare (diesel si benzina) cu puteri cuprinse intre 95 CP si 180 CP.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: