Natalia, cel mai rapid velier de pe litoralul romanesc
Intre 1-3 iulie 2010, Portul Turistic Mangalia a fost punctul fierbinte al competitiilor sportive pe mare. Echipajele s-au luptat cu vantul puternic si valurile ca sa ajunga la finish-ul uneia dintre cele mai palpitante regate desfasurate pana acum - Regata Beneteau 2010, organizata de NauticLife.
• 7 Iulie 2010 • YourMoney





1 / 5
17 ambarcatiuni, 150 de navigatori,
2 / 5
Trei etape
3 / 5
Ambarcatiunea Natalia - castigatoare
4 / 5
„A fost un exercitiu de performanta nautica de exceptie. O
5 / 5
Premii
150 de navigatori, membri in diverse echipaje, si-au aliniat yachturile pe 1 iulie la startul primei Regate Beneteau de pe litoralul romanesc.
Din cele 17 ambarcatiuni inscrise in concurs, velierul Natalia, un ClubSwan 42, fabricat in Finlanda, a tinut un adevarat recital de tehnica si rapiditate.
Din cele 17 ambarcatiuni inscrise in concurs, velierul Natalia, un ClubSwan 42, fabricat in Finlanda, a tinut un adevarat recital de tehnica si rapiditate.
Competitia a inclus trei etape - doua curse inshore desfasurate la Mangalia pe un traseu triunghiular si o cursa offshore desfasurata intre Mangalia si Costinesti pe un traseu liniar.
La start s-au aliniat cele mai bune 17 yachturi din Romania, la bordul carora peste 150 de participanti s-au intrecut in probe de tehnica si, mai ales, indrazneala, date fiind conditiile meteo dificile. Ploaia, vantul care a suflat in rafale si marea agitata au pus la incercare experienta echipajelor atat la probele de viteza cat si la cele de cruising.
La start s-au aliniat cele mai bune 17 yachturi din Romania, la bordul carora peste 150 de participanti s-au intrecut in probe de tehnica si, mai ales, indrazneala, date fiind conditiile meteo dificile. Ploaia, vantul care a suflat in rafale si marea agitata au pus la incercare experienta echipajelor atat la probele de viteza cat si la cele de cruising.
Cu un echipaj puternic, care a obtinut deja numeroase premii la competitiile pe mare din acest sezon, ambarcatiunea Natalia s-a desprins de celelalte yachturi participante, castigand toate cele trei probe.
Mai mult decat atat, in una din etapele inshore, velierul a ajuns la linia de finish mult mai repede decat oricare alt yacht aflat in concurs.
Mai mult decat atat, in una din etapele inshore, velierul a ajuns la linia de finish mult mai repede decat oricare alt yacht aflat in concurs.
„A fost un exercitiu de performanta nautica de exceptie. O competitie in care tehnica, experienta echipajelor dar si performantele ambarcatiunilor au contat in aceeasi masura. Si asta am demonstrat cu Natalia, un velier Club Swan 42, care nu degeaba este apreciat ca una dintre cele mai rapide ambarcatiuni de curse din lume. Ne-am antrenat pentru succes, iar aceasta regata este doar una din seria celor la care vom participa”, spune Robert Ambrozie, director al Blue Marine Yachts, reprezentant al producatorului Nautor Swan in Romania.
Castigatorii locului intai la proba de viteza si de cruising, precum si ocupantii locurilor doi si trei au primit premii in valoare de 7.000 de euro.
"Speram sa transformam aceasta competitie intr-o traditie. A fost o surpriza sa constatam ca standardele in concursuri au crescut foarte mult si ca echipajele sunt tot mai tehnice. De altfel, barcile de agrement reprezinta un domeniu de viitor, de aceea ne dorim sa promovam competitiile de profil si in Romania”, spune Mihai Marcu, presedinte NauticLife.
"Speram sa transformam aceasta competitie intr-o traditie. A fost o surpriza sa constatam ca standardele in concursuri au crescut foarte mult si ca echipajele sunt tot mai tehnice. De altfel, barcile de agrement reprezinta un domeniu de viitor, de aceea ne dorim sa promovam competitiile de profil si in Romania”, spune Mihai Marcu, presedinte NauticLife.
Te-ar putea interesa si: