Oficial: Noul Audi A6
Gata, s-a terminat asteptarea, noul Audi A6 a fost prezentat oficial, cu informatii complete si multe poze. Stiu ca asteptati cu interes sa-l vedeti, dar sper ca nu va asteptati la prea mult in ceea ce priveste designul.
• 6 Decembrie 2010 • YourMoney



1 / 3
Deloc diferit fata de tiparul Audi
2 / 3
Mizeaza totul pe aspectul dat de farurile cu LED-uri
3 / 3
Interior si ambianta
Noul A6 este asa cum multi dintre noi simteam, improspatat, dar nu cine stie cat diferit de generatia anterioara si deloc diferit fata de tiparul Audi de pana acum.
Arata bine, asta e clar, dar este format dintr-un amalgam de linii si elemente tipice Audi, incat iti da senzatia ca l-ai mai vazut pana acum.
Pe diferite alte modele Audi. E cumva o senzatie ca se putea mult mai bine, ca nu e atat de multa noutate in ele pe cat ar fi trebuit. E mai multa finete, dar nu suficienta noutate.
Arata bine, asta e clar, dar este format dintr-un amalgam de linii si elemente tipice Audi, incat iti da senzatia ca l-ai mai vazut pana acum.
Pe diferite alte modele Audi. E cumva o senzatie ca se putea mult mai bine, ca nu e atat de multa noutate in ele pe cat ar fi trebuit. E mai multa finete, dar nu suficienta noutate.
Audi mizeaza totul pe aspectul dat de farurile cu LED-uri, care seamana cu cele de pe Audi A1 si pe stopurile, tot cu LED-uri, care nu sunt chiar mult diferite fata de cele ale generatiei anterioare.
Asta pentru ca, privita din lateral, masina nu aduce nimic nou la nivelul liniei, fata de modelul pe care il inlocuieste. Acelasi profil, aceleasi taieturi la nivelul portierelor spate si umerilor masinii.
Asta pentru ca, privita din lateral, masina nu aduce nimic nou la nivelul liniei, fata de modelul pe care il inlocuieste. Acelasi profil, aceleasi taieturi la nivelul portierelor spate si umerilor masinii.
Interiorul vine cam cu aceeasi ambianta, singura diferenta fiind in principal display-ul escamontabil, pozitionat deasupra consolei centrale si nu integrat in ea.
Asta da senzatia unei mai bune aerisiri a comenzilor consolei centrale, care nu mai este atat de aglomerata. In parte si datorita comenzilor climatizarii, care ocupa o suprafata mai mica. Imi place continuitatea intre plansa de bord si fetele usilor din fata.
Citeste continuarea articolului pe Motorstory.ro
Asta da senzatia unei mai bune aerisiri a comenzilor consolei centrale, care nu mai este atat de aglomerata. In parte si datorita comenzilor climatizarii, care ocupa o suprafata mai mica. Imi place continuitatea intre plansa de bord si fetele usilor din fata.
Citeste continuarea articolului pe Motorstory.ro
Te-ar putea interesa si: