Primul an de activitate Nomasvello a adus un nou concept in centrele partenere: Safe & Sun, o tehnologie care permite epilarea definitiva pe piele bronzata.

La un an de la deschiderea primului centru Nomasvello din Romania, franciza s-a extins in peste zece locatii, atingand un numar de peste 10.000 de cliente. Cum pentru acest an, cifra de afaceri a brandului international ar putea atinge 1 milion de euro, planurile de extindere sunt sustinute de introducerea unei noi tehnologii performante.

“Lansarea acestei noi tehnologii reprezinta un important avantaj pentru francizatii nostri. Cu Safe&Sun, ei pot oferi un serviciu eficient si de maxima calitate, atingand un numar mai mare de clienti decat inainte”, a declarat Nicoleta Mincu (foto stg), Director de Franciza la No+Vello.

Tehnologia Sun & Safe permite epilarea definitiva pe piele bronzata. Gratie acesteia, foliculii primesc o cantitate mai mare de energie, in timp ce pielea este protejata si se bucura de un tratament de ultima generatie, cu rezultate exceptionale.

Procedura este nedureroasa, iar efectele sunt vizibile inca de la prima sedinta. In plus, se poate aplica pe mai multe zone in acelasi timp. Vechea tehnologie nu permitea tratarea pielii bronzate din cauza nivelului ridicat de melanina.

In Bucuresti, prima locatie Nomasvello s-a deschis in mai 2010.

“ In primele sase luni de la demararea business-ului, centrul a inregistrat o cifra de afaceri de 130 000 de euro. De atunci si pana acum, s-au mai deschis inca 10 saloane in Bucuresti si in tara. In viitorul apropiat acestora li se vor mai adauga inca 5 locatii”, a adaugat Nicoleta Mincu.

Potrivit acesteia, centrul pilot din Bucuresti are incasari de peste 8000 de euro pe luna si deserveste aproximativ 150 de clienti, care efectueaza cel putin doua tratamente in cadrul aceleiasi sedinte.

No+Vello, care deja figureaza cu mai mult de 400.000 de clienti, a ajuns la 1.036 de centre in toata lumea, 550 dintre ele in Spania si restul in 11 piete internationale: Portugalia, Brazilia, Bulgaria, Polonia, Mexic, Romania, Italia, Bosnia-Herzegovina, Anglia, Elvetia si Georgia.

Investitia initiala pentru a face parte din aceasta retea de francize este de 30.000 euro (fara TVA), potrivit directorului de franciza al companiei.

Marca Nomasvello are deschise peste 1.000 de centre specializate in fotoepilare la pret unic la nivel mondial. Este cea mai bine vanduta franciza de epilare definitiva si intinerire faciala din lume, potrivit reprezentantilor. Business-ul a atins o cifra de afaceri de 140 de milioane de euro anual.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri