De la schita, la catwalk: un fashion concept store cu creatii proaspete

Moja.ro pune la dispozitia tinerelor talente un sistem nou de implementare a creatiilor vestimentare, care, prin intermediul concept store-ului, pot ajunge din stadiul de schita la stadiul de colectie, cu preturi accesibile pentru clientele interesate de achizitionarea acestora.

Primii doi designeri promovati prin sistemul Moja.ro sunt Ramona Rusu si Irina Constantin, absolvente ale Universitatii de Arte din Bucuresti, respectiv din Cluj.

Moja.ro ofera clientilor posibilitatea de a aborda o garderoba completa, semnata atat de tineri designeri, aflati la inceput de cariera, cat si de nume consacrate ale design-ului romanesc: Maria Filipescu, Kinga Varga, Alexandra Calafeteanu, Rue des Trucs, Heritaje Shoes, Norina Stoica, Smaranda Almasan, Elena Crisan, Adriana Barar, Veronica Frisan, incepand cu sezonul toamna/iarna 2011-2012.

Produsele disponibile pe Moja.ro se adreseaza tinerelor dinamice, atrase de liniile indraznete si materialele premium, precum matasuri, tricotaje elaborate, lana sau matlasaje. Colectiile prezentate pe Moja.ro se remarca, pe de o parte prin linii de design neobisnuite, reprezentand piese statement pentru garderoba oricarei cliente care doreste sa se remarce, dar si prin liniile minimaliste, inspirate din design-ul clasic.

„Ideea mi-a venit in mod natural, in momentul in care am decis sa renunt la jobul din comunicare si sa ma dedic unei cariere pe care sa o practic cu pasiune. Cochetam deja de cativa ani cu acest domeniu, cand am inceput sa creez piese vestimentare pentru uzul personal sau pentru prieteni”, a povestit Alis Gheorghita, care detine concept store-ul.

Tot ce trebuie sa faca designerii tineri interesati de proiect este sa trimita la datele de contact de pe site intentia de a colabora cu Moja.ro. Pasul urmator presupune trimiterea de catre acestia a unor schite de creatii, care, dupa evaluarea echipei Moja.ro, au sanse de a se concretiza.

“Evaluarea va consta in analiza schitelor dupa criterii precum: originalitate, purtabilitate, raportul calitate-pret si, nu in ultimul rand, potrivirea creatiilor sub conceptul de design accesibil”, a precizat antreprenorul.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea YourMoney »