Genti cat mai mari, mai incapatoare, ochelari de soare la fel de mari, pene si culori estompate. Zorzoane, bratari si genti. Cui ii mai apsa de haine? Pe site-uri precum 'Bagborroworsteal' si 'Frombagstoriches', intra oameni care ar fi dispusi sa dea 3000 de dolari sau chiar mai mult, pentru o geanta anume.

Moda anului 2007 sau cum sa regasesti adevaratul lux si stil in gentile Sonic Shopper, via Marc Jacobs. Sunt frumoase, sunt adorabile si sunt acoperite cu cristale. Costa 8000 de dolari si cu siguranta sunt greu de imitat si vandut la coltul strazii. La fel de greu este ca cineva sa aiba una identica. Mai mult decat atat, sunt cadoul ideal de sarbatori.

Cosmeticele si in mod deosebit parfumurile, au avut suprematia pentru multa vreme, lasand sectorul hainelor sa aiba de-a face cu pierderi mari. Dar chiar daca industria de parfumuri ajunge anual la 15 miliarde de dolari, ea este strans legata de vanzarile din ce in ce mai mari ale duty-free-urilor. In ultimii doi ani, sectorul a crescut cu numai 3% la nivel mondial, in timp ce sectorul gentilor a crescut cu 11% in ultimii cinci ani. Accesoriile devin astfel un nou parfum al modei.

In urma cu 10-15 ani, designerul gentilor Le Caprice era recunoscut pentru creatiile sale facute dintr-un fel de cuvertura matlasata. Acum, gentile sale apar pe prima pagina a revistelor de moda si a tabloidelor, ca fiind numarul unu printre preferintelor celebrelor Kate Moss si Sienna Miller. Lista de asteptare este foarte lunga. De sarbatori, luxul se poarta ca accesoriu Prea mici, prea scumpe, prea sclipitoare, Baguette a ramas inevitabila geanta a anului 1999, avertizandu-ne asupra apocalipesei bling-bling care urma sa vina. La inceputul anilor 90, Prada a facut furori cu rucsacurile din nylon. Daca oamenii nu erau pana atunci cool, atunci au aratat ca sunt.