Au cunoscut deja succesul in diverse segmente ale industriei luxului, de la vestimentatie la parfumuri, bijuterii si accesorii. Insa au considerat ca nu este indeajuns si astfel au intrat si pe piata turistica, deschizandu-si hoteluri sub brandul propriu, hoteluri care se ridica la cele mai inalte standarde existente in domeniu. Este vorba de case celebre in industria luxului, care si-au deshis recent hoteluri sub semnatura proprie (de la locul unde sunt situate la arhitectura si mobilier, toate au fost realizate sub indrumareaa designerilor proprii), administrarea fiind incredintata unui operator hotelier cu experienta.

Prima casa care a facut acest pas a fost Gianni Versace SpA, care a inaugurat in 2000 hotelul de lux Palazzo Versace. Acesta este situat in regiunea Gold Coast din Queensland, Australia, fiind de departe cel mai scump hotel din regiune: o noapte de cazare incepe de la 450 de dolari in extrasezon (pana la sfarsitul lunii martie) si poate ajunge la 4.500 de dolari pentru o noapte petrecuta in Apartamentul Imperial.

Insa arhitectura hotelului justifica fiecare dolar din nota de plata: 205 camere impartite pe cinci etaje, 72 de apartamente, trei restaurante, 28 de piscine si o flota marina privata cu care turistii pot face plimbari in interiorul golfului din apropiere. Piesele de mobilier, asternuturile, fotografiile de pe peretii holurilor, toate poarta semnatura Versace, chiar si candelabrul din holul receptiei apartinand in trecut lui Gianni Versace. In plus, peisajul natural este dublat de curtea interioara a hotelului, realizata in stil de mozaic din mii de pietricele colorate.

Succesul inregistrat de Palazzo Versace a determinat compania italiana sa se asocieze cu Sunland Group Limited si Emirates International Holdings pentru a deschide un nou hotel sub brandul Versace in Dubai, inaugurarea sa fiind programata pentru 2008. De asemenea, au fost anuntate planuri pentru alte patru hoteluri Versace in cele mai mari capitale ale lumii, Paris fiind singurul oras mentionat.

Bvlgari din peisajul ireal

Hotelurile marcilor celebre Iar cuvintele spuse de Giorgio Armani in momentul anuntarii noului proiect Armani evidentiaza cel mai bine una din tentindele actuale ale lumii vacantelor de lux: industria luxului si moda in general nu se mai refera doar la vestimentatie si accesorii, ci la stilul de viata luat pe de-a intregul, de la locuinta, la locul unde mancam si la alegerea destinatiei si a hotelului in care ne petrecem vacanta.