Americanii lucreaza la cea mai scumpa masina din lume: 2 milioane de dolari!
Proiectul americanilor de la DiMora Motorcar de a construi cea mai scumpa masina din lume (circa 2 milioane de dolari) nu mai este o noutate, acesta fiind demarat in urma cu aproape 2 ani. In ce stadiu se afla indraznetul proiect, destul de fantezist in opinia multora, aflati in continuare.
• 8 Februarie 2008 • YourMoney








1 / 8
Natalia LS2
2 / 8
Detalii tehnice
3 / 8
Specificatii
4 / 8
Specificatii
5 / 8
Sub semnul intrebarii
6 / 8
Sub semnul intrebarii
7 / 8
Bugatti Veyron
Sub conducerea fondatorului ei, Alfred DiMora, compania nord-americana DiMora Motorcar si-a propus sa produca o limuzina de superlux, botezata Natalia LS2, al carei pret de vanzare ar urma sa o incoroneze ca fiind cea mai scumpa din lume: 2 milioane de dolari. Masina este gandita ca o limuzina gen Rolls-Royce Phantom sau Maybach, insa conform declaratiilor constructorului ar urma sa le lase cu mult in urma la capitolul performante si confort.
Americanii pregatesc pentru Natalia un motor V16 de 14 litri, cu 2 supape pe cilindru care dezvolta 1.200 CP si 1.220 Nm. Asemenea motor nu este neaparat imposibil de construit (cu toate ca Bugatti s-a chinuit multi ani sa construiasca motorul lui Veyron in asa fel incat sa fie si fiabil), dar americanii sustin ca propulsorul lor V16 va avea un sistem de injectie revolutionar care va permite un consum decent de benzina si emisii de noxe atat de mici incat nu va fi nevoie de catalizator!
Luxosul automobil ar urma sa aiba tractiune integrala si directie pe toate cele 4 roti, nu mai putin de 60 de computere raspunzatoare de functiile masinii, de la functionarea motorului pana la sistemele de entertainment din habitaclu.
De asemenea, vopseaua se vrea a fi una speciala, care sa-si schimbe culoarea in functie de temperatura mediului inconjurator.
De asemenea, vopseaua se vrea a fi una speciala, care sa-si schimbe culoarea in functie de temperatura mediului inconjurator.
Blocurile optice sunt prevazute pentru a gazdui mici ecrane video si un videoproiector care sa arate trecatorilor imagini despre masina si sponsori, cand masina este parcata.
Pe langa toate acestea ar mai fi chestii obisnuite gen: monitoare in tetiere, retea wireless, bar si cam tot ce se stie in materie de lux.
Pe langa toate acestea ar mai fi chestii obisnuite gen: monitoare in tetiere, retea wireless, bar si cam tot ce se stie in materie de lux.
Multe voci sustin insa ca acest proiect este prea putin realizabil. De ce? In primul rand din cauza modului in care este promovat. Cei de la DiMora se lauda cu toate aceste sisteme si inovatii, dar in ultimul timp nu au mai prezentat nimic din modul cum au evoluat lucrurile. In plus, pe site-ul oficial se precizeaza faptul ca lansarea Natalia LS2 va fi un eveniment de amploare mondiala, transmis in direct de multe televiziuni, atat offline, cat si online.
Dar tot pe site exista o sectiune prin care se cauta parteneriate si sponsori, de unde rezulta ca ar putea intampina probleme finaciare.
Exista chiar si posibilitatea ca vizitatorii site-ului sa trimita sugestii cu ce ar vrea sa inglobeze Natalia LS2. Cei ce vor sa cumpere aceasta masina pot chiar plati un avans pentru a-si rezerva un exemplar pana cand va demara productia in serie.
Exista chiar si posibilitatea ca vizitatorii site-ului sa trimita sugestii cu ce ar vrea sa inglobeze Natalia LS2. Cei ce vor sa cumpere aceasta masina pot chiar plati un avans pentru a-si rezerva un exemplar pana cand va demara productia in serie.
Dupa cum probabil stiti, Veyron-ul, cea mai scumpa masini la aceasta data, i-a costat pe cei de la Bugatti foarte mult timp si foarte multi bani. Mult mai mult timp decat au estimat initial. Ba chiar, la saloanele auto erau aproape luati in ras cand prezentau Veyron-ul tot cu titlul de Concept, dupa multe termene de amanare a productiei de serie. Mai nou, se pare ca Bugatti studiaza posibilitatea de a produce o masina mai exclusivista/performanta, si implicit mai scumpa decat Veyron-ul.
Cititi si alte articole auto pe www.sotto.ro - noi va recomandam:
1. Hummer H3T: Pentru amatorii de aventuri
2. Cel mai rapid BMW de strada din lume!
3. Artega GT - o noua sportiva din Germania
4. Cel mai dinamic coupe de la Mercedes: noul CLC!
1. Hummer H3T: Pentru amatorii de aventuri
2. Cel mai rapid BMW de strada din lume!
3. Artega GT - o noua sportiva din Germania
4. Cel mai dinamic coupe de la Mercedes: noul CLC!
Te-ar putea interesa si: