Oficial: Noul BMW X1
BMW a prezentat cel mai mic SUV al gamei, modelul X1, cu care spera sa-i atraga pe cei ce doresc sa-si cumpere un SUV premium entry-level.
• 6 Iulie 2009 • YourMoney





1 / 5
Cel mai ieftin SUV BMW
2 / 5
Design
3 / 5
Interior
4 / 5
Cel mai mic SUV BMW,
5 / 5
Dotari
Dupa o campanie de teasing, care a inclus si publicarea unui set de poze cu modelul X1 in teste, camuflat, cei de la BMW au prezentat oficial cel mai mic SUV al gamei si caracteristicile acestuia.
Bavarezii au ajuns sa aiba acum 4 modele distincte in segmentul SUV, X1 fiind cel mai mic si cel mai ieftin.
Bavarezii au ajuns sa aiba acum 4 modele distincte in segmentul SUV, X1 fiind cel mai mic si cel mai ieftin.
Noul BMW X1 este plasat sub modelul X3 si este destinat celor ce vor sa experimenteze pentru prima data avantajele unui SUV premium.
Masina arata in stilul binecunoscut al modelelor X de la BMW, dar vine cu o nota mai tinereasca a designului. BMW spune ca s-a dorit, in contextul liniilor specifice marcii, un aspect care sa imbine cat mai armonios eleganta si sportivitatea.
Masina arata in stilul binecunoscut al modelelor X de la BMW, dar vine cu o nota mai tinereasca a designului. BMW spune ca s-a dorit, in contextul liniilor specifice marcii, un aspect care sa imbine cat mai armonios eleganta si sportivitatea.
Interiorul nu este deloc minimalist si are - in mare - cam acelasi design cu cel de la Seria 1, referindu-ne aici in special la plansa de bord. Tabloul de bord, volanul si consola centrala sunt identice cu cele de la Seria 1.
Diferente minore apar la aspectul general al bordului, principala diferenta fiind integrarea display-ului sistemului de navigatie in plansa de bord la X1, spre deosebire de cea tip pop-up de la Seria 1.
Aspectul practic nu a fost neglijat de BMW, X1 oferind un portbagaj de 420 de litri, care poate fi extins pana la 1.350 de litri prin plierea banchetei spate, spatarul acesteia dispunand si de posibilitatea ajustarii.
Diferente minore apar la aspectul general al bordului, principala diferenta fiind integrarea display-ului sistemului de navigatie in plansa de bord la X1, spre deosebire de cea tip pop-up de la Seria 1.
Aspectul practic nu a fost neglijat de BMW, X1 oferind un portbagaj de 420 de litri, care poate fi extins pana la 1.350 de litri prin plierea banchetei spate, spatarul acesteia dispunand si de posibilitatea ajustarii.
Fiind cel mai mic SUV BMW, X1 mizeaza pe agilitate. Sistemul 4x4 nu face decat sa ajute la o mai buna aderenta pe suprafete alunecoase si pe sosea, masina nefiind una destinata terenului greu.
Dinamica este sustinuta si de o serie de motoare puternice si ajutata de o serie de sisteme de siguranta activa.
Dinamica este sustinuta si de o serie de motoare puternice si ajutata de o serie de sisteme de siguranta activa.
BMW ofera modelul X1 si cu tractiune integrala dar si cu tractiune doar pe puntea spate.
Motoarele sunt cunoscute de pe celelalte modele din gama. Versiunile dotate cu sistemul xDrive pot fi echipate cu 3 motoare turbodiesel si unul pe benzina.
Sursa - Sotto
Motoarele sunt cunoscute de pe celelalte modele din gama. Versiunile dotate cu sistemul xDrive pot fi echipate cu 3 motoare turbodiesel si unul pe benzina.
Sursa - Sotto
Te-ar putea interesa si: