Cel mai economic model hibrid de lux - S 400 Hybrid
Mercedes dezvaluie performantele dinamice si de consum ale modelului S 400 Hybrid.
• 20 Iulie 2009 • YourMoney





1 / 5
Model de lux
2 / 5
Consum de combustibil mai redus
3 / 5
Dotari
4 / 5
Performante
5 / 5
Consum si emisii de CO2
Mercedes dezvaluie tehnologia care face din noul S 400 Hybrid cel mai economic model hibrid de lux, dotat cu motor pe benzina.
In cazul modelelor din clasa de lux, tehnologia hibrid nu are cum sa ajute prea mult, pentru ca o asemenea masina, cu dimesiuni (si greutate) apreciabile este echipata cu un propulsor mare.
In cazul modelelor din clasa de lux, tehnologia hibrid nu are cum sa ajute prea mult, pentru ca o asemenea masina, cu dimesiuni (si greutate) apreciabile este echipata cu un propulsor mare.
Chiar daca exista si un motor electric, de cele mai multe ori cel cu ardere interna este utilizat tocmai datorita necesarului de putere utilizat in obtinerea unei dinamici decente.
Totusi, acesta "regula" pare sa fi fost evitata de cei de la Mercedes - S 400 Hybrid afiseaza un consum de combustibil semnificativ mai redus decat modelul cu tehnologie conventionala din care deriva.
Totusi, acesta "regula" pare sa fi fost evitata de cei de la Mercedes - S 400 Hybrid afiseaza un consum de combustibil semnificativ mai redus decat modelul cu tehnologie conventionala din care deriva.
S-a plecat de la modelul S 350 pe benzina, dar sistemul de propulsie a fost serios modificat. Germanii au introdus un modul cu baterii performante, special concepute pentru automobile si un motor electric capabil sa dezvolte 20 CP si 160 Nm.
Motorul cu ardere interna a ramas neschimbat - un V6 de 3,5 litri, care produce 279 CP. Asadar, puterea totala a modelului este de 299 CP si 385 Nm.
Pentru a reduce si mai mult consumul, S 400 Hybrid este echipat si cu sistem Stop/Start, dar si cu sistem de recuparare a energiei dezvoltate la franare.
Motorul cu ardere interna a ramas neschimbat - un V6 de 3,5 litri, care produce 279 CP. Asadar, puterea totala a modelului este de 299 CP si 385 Nm.
Pentru a reduce si mai mult consumul, S 400 Hybrid este echipat si cu sistem Stop/Start, dar si cu sistem de recuparare a energiei dezvoltate la franare.
Consumul mediu oficial este de 7,9 litri/100 km, o valoare foarte buna daca tinem cont de dimensiunile masinii, capacitatea motorului si faptul ca modelul similar, dar fara tehnologie hibrid, afiseaza un consum mediu cu 2,2 l/100 km mai mare.
Cei 7,9 l/100 km ai modelului S 400 Hybrid (se poate ajunge la 8,1 l/100 km, in functie de pneuri) nu au fost obtinuti in detrimentul performantelor dinamice.
Masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7,3 secunde, viteza maxima fiind limitata electronic la 250 km/h.
Cei 7,9 l/100 km ai modelului S 400 Hybrid (se poate ajunge la 8,1 l/100 km, in functie de pneuri) nu au fost obtinuti in detrimentul performantelor dinamice.
Masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7,3 secunde, viteza maxima fiind limitata electronic la 250 km/h.
Nu doar consumul conteaza la fabricarea si comercializarea unui model ecologic. Astfel, emisiile de CO2 au scazut cu 21% fata de conventionalul S 350, pana la valoarea de 186 grame/km.
In plus, Mercedes a primit certificare TUV pentru procesul de fabricatie al masinii. La acest aspect a contat si faptul ca masina este produsa cu cat mai putine resurse si poluare, iar la finalul ciclului de viata poate fi reciclata in proportie mare.
Sursa: Sotto
In plus, Mercedes a primit certificare TUV pentru procesul de fabricatie al masinii. La acest aspect a contat si faptul ca masina este produsa cu cat mai putine resurse si poluare, iar la finalul ciclului de viata poate fi reciclata in proportie mare.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: