Cel mai controversat BMW actual - Seria 5 GT
BMW a prezentat o noua galerie foto cu unul dintre cele mai riscante modele din gama.
• 16 Septembrie 2009 • YourMoney






1 / 6
Model nou, Seria 5 GT trebuie sa confirme succesul ideii celor de
2 / 6
Desi numit Seria 5 Gran Turismo noul model nu seamana aproape deloc
3 / 6
In modul normal de aranjare a scaunelor portbagajul ofera 440 de
4 / 6
Dotari
5 / 6
Performante
6 / 6
Cutie automata cu 8 trepte
Model nou, Seria 5 GT trebuie sa confirme succesul ideii celor de la BMW in ceea ce priveste designul. Iar germanii isi pun sperante mari in privinta acestui model.
Ei spun ca au inventat un nou segment de piata, destinat celor ce prefera formele deosebite, neconventionale, intr-o clasa dominata inca de conventional.
Ca urmare, BMW a publicat o galerie foto impresionanta, pentru ca Seria 5 GT sa poata fi admirata din cam toate unghiurile posibile.
Ei spun ca au inventat un nou segment de piata, destinat celor ce prefera formele deosebite, neconventionale, intr-o clasa dominata inca de conventional.
Ca urmare, BMW a publicat o galerie foto impresionanta, pentru ca Seria 5 GT sa poata fi admirata din cam toate unghiurile posibile.
Desi numit Seria 5 Gran Turismo noul model nu seamana aproape deloc cu berlina.
Partea frontala aminteste de noua Serie 7, linia laterala este foarte plonjata, iar spatele seamana ca linie generala cu al unui hatchback.
Seria 5 GT afiseaza o silueta de coupe, dar dispune de 4 usi, toate fara cadru pentru geamuri, iar spatiul interior este - spun germanii - unul dintre punctele forte ale masinii.
Se afirma chiar ca spatiul pentru cap este la nivelului unui BMW X5, iar spatiul pentru picioare este similar cu cel oferit de Seria 7.
Partea frontala aminteste de noua Serie 7, linia laterala este foarte plonjata, iar spatele seamana ca linie generala cu al unui hatchback.
Seria 5 GT afiseaza o silueta de coupe, dar dispune de 4 usi, toate fara cadru pentru geamuri, iar spatiul interior este - spun germanii - unul dintre punctele forte ale masinii.
Se afirma chiar ca spatiul pentru cap este la nivelului unui BMW X5, iar spatiul pentru picioare este similar cu cel oferit de Seria 7.
In modul normal de aranjare a scaunelor portbagajul ofera 440 de litri.
Scaunele spate pot culisa in fata cu 100 mm, caz in care volumul portbagajului ajunge la 590 de litri.
Daca scaunele spate se rabateaza, spatiul pentru bagaje este extins la 1.700 de litri.
Capota spate se poate deschide in doua configuratii. Fie ca la o berlina, fie cu tot cu luneta, ca un hayon propriu-zis.
Scaunele spate pot culisa in fata cu 100 mm, caz in care volumul portbagajului ajunge la 590 de litri.
Daca scaunele spate se rabateaza, spatiul pentru bagaje este extins la 1.700 de litri.
Capota spate se poate deschide in doua configuratii. Fie ca la o berlina, fie cu tot cu luneta, ca un hayon propriu-zis.
Seria 5 GT este disponibil cu doua propulsoare, unul diesel si doua pe benzina. Propulsorul turbodiesel monta pe modelul Seria 5 GT 530d Gran Turismo este cel cu 6 cilindri in linie, de 3 litri, care produce 245 CP si 540 Nm.
Acest model accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6,9 secunde, atinge o viteza maxima de 240 km/h, iar consumul mediu declarat este de 6,5 l/100 km.
Cel mai mic motor pe benzina (pe modelul 535i GT) are 3 litri si produce 306 CP si 400 Nm cu ajutorul a doua turbocompresoare.
Acest model accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6,9 secunde, atinge o viteza maxima de 240 km/h, iar consumul mediu declarat este de 6,5 l/100 km.
Cel mai mic motor pe benzina (pe modelul 535i GT) are 3 litri si produce 306 CP si 400 Nm cu ajutorul a doua turbocompresoare.
Cu acest motor, masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6,3 secunde si atinge 250 km/h. Consumul mediu declarat are valoarea de 8,9 l/100 km.
Deocamdata, cel mai puternic Seria 5 GT (550i GT) este echipat cu motorul V8 biturbo, de 4,4 litri, care livreaza 407 CP si 600 Nm permitand o acceleratie 0 - 100 km/h in 5,5 secunde, viteza maxima de 250 km/h si consum mediu de 11,2 l/100 km.
Deocamdata, cel mai puternic Seria 5 GT (550i GT) este echipat cu motorul V8 biturbo, de 4,4 litri, care livreaza 407 CP si 600 Nm permitand o acceleratie 0 - 100 km/h in 5,5 secunde, viteza maxima de 250 km/h si consum mediu de 11,2 l/100 km.
Toate aceste 3 versiuni de motorizare sunt oferite in echiparea standard cu noua cutie automata cu 8 trepte care a debutat pe modelul 760i.
Seria 5 Gran Turismo vine echipat cu aproape toate sistemele electronice prezente pe actuala Serie 5, plus cateva noutati care au debutat pe noua Serie 7. Masina se vrea una cu o puternica tenta sport, in ciuda dimensiunilor, asa ca soferul are posibilitatea sa utilizeze 4 programe prestabilite: Normal, Sport, Sport + si Comfort.
Sursa: Sotto
Seria 5 Gran Turismo vine echipat cu aproape toate sistemele electronice prezente pe actuala Serie 5, plus cateva noutati care au debutat pe noua Serie 7. Masina se vrea una cu o puternica tenta sport, in ciuda dimensiunilor, asa ca soferul are posibilitatea sa utilizeze 4 programe prestabilite: Normal, Sport, Sport + si Comfort.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: