Cel mai mic Land Rover va intra in productie
Britanicii vor extinde gama Land Rover cu cel mai mic model, o versiune de serie a conceptului LRX.
• 28 Septembrie 2009 • YourMoney




1 / 4
Pret mai accesibil
2 / 4
Caracteristici diferite
3 / 4
Design mult mai sportiv
4 / 4
Dotari
Land Rover se orienteaza catre un segment mai accesibil din punct de vedere al pretului, cel al SUV-urilor compacte.
Britanicii, cunoscuti pentru SUV-urile full-size si pentru modelele tot-teren (Defender) coboara un segment mai jos fara a iesi insa din segmentul premium.
Land Rover are toate sansele sa se impuna pentru ca vorbim de o versiune de serie a conceptului LRX prezentat de britanici anul trecut.
Britanicii, cunoscuti pentru SUV-urile full-size si pentru modelele tot-teren (Defender) coboara un segment mai jos fara a iesi insa din segmentul premium.
Land Rover are toate sansele sa se impuna pentru ca vorbim de o versiune de serie a conceptului LRX prezentat de britanici anul trecut.
LRX (nu se stie daca acest nume va fi pastrat si pentru modelul de serie) afiseaza caracteristici diferite comparativ cu Discovery si Range Rover.
Daca ultimele doua sunt masini mari, de lux, cu bune capacitati in teren greu, LRX va fi mai mic, mai agil si orientat catre o mai buna tinuta de drum pe sosea.
Se vrea o masina cu stil si are sanse sa fie perceput asa daca britanicii pastreaza macar o parte din estetica conceptului.
Daca ultimele doua sunt masini mari, de lux, cu bune capacitati in teren greu, LRX va fi mai mic, mai agil si orientat catre o mai buna tinuta de drum pe sosea.
Se vrea o masina cu stil si are sanse sa fie perceput asa daca britanicii pastreaza macar o parte din estetica conceptului.
Land Rover LRX va fi un model Range Rover si va fi situat la baza gamei, accesibilitatea urmand sa fie principala atractie.
Dar nu singura. Stilul este un element la fel de important in conditiile in care LRX va aborda un design mult mai sportiv si mai neconventional in comparatie cu modelele Land Rover recunoscute pentru designul nu prea indraznet.
Dar nu singura. Stilul este un element la fel de important in conditiile in care LRX va aborda un design mult mai sportiv si mai neconventional in comparatie cu modelele Land Rover recunoscute pentru designul nu prea indraznet.
Conceptul prezentat anul trecut este echipat cu un motor turbodiesel sustinut de un motor electric plasat pe puntea spate, care antreneaza doar aceasta punte.
Tractiunea pe rotile fata revine in sarcina motorului turbodiesel, dar cel electric poate suporta singur deplasarea masinii pentru o anumita perioada, cat permit bateriile.
Nu este exclus ca Land Rover sa ofere si acest tren de rulare hibrid, dar la lansarea masinii , prevazuta pentru anului 2011, vom vedea cel mai probabil motoare normale, la baza fiind un diesel mai mic decat ce ofera constructorul britanic pe modelele actuale.
Sursa: Sotto
Tractiunea pe rotile fata revine in sarcina motorului turbodiesel, dar cel electric poate suporta singur deplasarea masinii pentru o anumita perioada, cat permit bateriile.
Nu este exclus ca Land Rover sa ofere si acest tren de rulare hibrid, dar la lansarea masinii , prevazuta pentru anului 2011, vom vedea cel mai probabil motoare normale, la baza fiind un diesel mai mic decat ce ofera constructorul britanic pe modelele actuale.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: