Galerie foto: Un altfel de Mini
Britanicii pregatesc cele mai importante noutati din gama Mini - versiunile roadster si coupe. Mini stie sa-si pastreze atractivitatea de-a lungul timpului, dar se simte nevoia unor schimbari. Ultima a fost introducerea lui Mini Clubman, o derivatie interesanta, adresata in special clientilor usor nostalgici si cu pretentii suplimentare de stil.
• 7 Octombrie 2009 • YourMoney





1 / 5
Un coupe si un roadster
2 / 5
50 de ani de la debutul Mini
3 / 5
Impresia de "nou"
4 / 5
Dotari
5 / 5
Performante
Britanicii au decis acum sa introduca in productia de serie doua noi modele.
Un coupe si un roadster. Fara a renunta la linia de design Mini, dar cu suplimente serioase de sportivitate.
Ambele modele au fost prezentate la Frankfurt si vor intra in productia de serie.
Un coupe si un roadster. Fara a renunta la linia de design Mini, dar cu suplimente serioase de sportivitate.
Ambele modele au fost prezentate la Frankfurt si vor intra in productia de serie.
Foarte exotice, cele doua modele au fost prezentate in anul in care Mini aniverseaza 50 de ani de la debutul celebrului model Mini si au rolul de a introduce marca si altui gen de clienti.
Dealtfel, versiunile roadster si coupe sunt foarte reusite din punct de vedere estetic si par genul de masini care vor atrage atentia intotdeauna, indiferent de varsta.
Dealtfel, versiunile roadster si coupe sunt foarte reusite din punct de vedere estetic si par genul de masini care vor atrage atentia intotdeauna, indiferent de varsta.
Reactiile presei au fost extrem de incurajatoare pentru britanici, care au mers la sigur, deoarece au luat decizia de a produce in serie noile modele chiar inainte de prezentarea lor oficiala.
Este de admirat in primul rand faptul ca, desi designul este o variatie mai agresiva a stilului abordat de Mini Cooper JCW, cele doua modele creeaza o puternica impresie de "nou".
Este de admirat in primul rand faptul ca, desi designul este o variatie mai agresiva a stilului abordat de Mini Cooper JCW, cele doua modele creeaza o puternica impresie de "nou".
Sub capota ambelor versiuni se regaseste propulsorul turbo de 1,6 litri de pe modelul JCW. Cu 211 CP si 260 Nm (280 Nm in overboost), versiunile roadster si coupe promit performante dinamice excelente.
Mai ales datorita greutatii reduse, dar si platformei tehnice provenite de la John Cooper Works.
Fata de modelul Mini normal cu acelasi motor, noul Mini Coupe va livra performante mai bune si o agilitate de invidiat.
Mai ales datorita greutatii reduse, dar si platformei tehnice provenite de la John Cooper Works.
Fata de modelul Mini normal cu acelasi motor, noul Mini Coupe va livra performante mai bune si o agilitate de invidiat.
Mini nu a publicat cifrele corespunzatoare performantelor dinamice, dar ne putem astepta la o acceleratie 0 - 100 km/h in sub 6 secunde si o viteza maxima de aproape 250 km/h.
Aproximativ aceleasi performante (usor mai slabe, din cauza greutatii suplimentare) sunt asteptate si de la Roadster.
Mini Roadster si Coupe vor fi asamblate la uzina din Oxford, pe aceleasi linii de productie ca si celelalte versiuni Mini. Sunt cele mai performante modele Mini de pana acum, dar vor fi probabil si cele mai scumpe.
Sursa: Sotto
Aproximativ aceleasi performante (usor mai slabe, din cauza greutatii suplimentare) sunt asteptate si de la Roadster.
Mini Roadster si Coupe vor fi asamblate la uzina din Oxford, pe aceleasi linii de productie ca si celelalte versiuni Mini. Sunt cele mai performante modele Mini de pana acum, dar vor fi probabil si cele mai scumpe.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: