Renault Fluence, inlocuitorul lui Megane sedan
Francezii prezinta o galerie foto completa cu noul Fluence, inlocuitorul lui Megane sedan.
• 4 Noiembrie 2009 • YourMoney




1 / 4
Un model de sine statator
2 / 4
Clasa compacta
3 / 4
Dotari
4 / 4
Pret
Renault a facut o miscare interesanta in propria gama. Megane sedan a fost un model foarte apreciat, care a contribuit serios la vanzarile Renault pe pietele din Europa de Est, iar fancezii s-au hotarat sa pluseze la acest capitol.
Astfel, nu exista un nou Megane sedan, ci un model de sine statator, numit Fluence, care vine cu atuuri importante, in afara de designul inspirat si prea putin asemanator cu cel al hatchback-ului Megane.
Astfel, nu exista un nou Megane sedan, ci un model de sine statator, numit Fluence, care vine cu atuuri importante, in afara de designul inspirat si prea putin asemanator cu cel al hatchback-ului Megane.
Fluence se vrea a fi una dintre cele mai spatioase berline de clasa compacta, iar lungimea de 4,62 metri certifica acest aspect.
Spatiul interior este la un nivel foarte bun, francezii insistand si asupra nivelului de finisare excelent. Si fiabilitatea a crescut mult, spun francezii care ofera pentru Fluence garantie de 4 ani si interval de revizii la 20.000 km sau un an.
Spatiul interior este la un nivel foarte bun, francezii insistand si asupra nivelului de finisare excelent. Si fiabilitatea a crescut mult, spun francezii care ofera pentru Fluence garantie de 4 ani si interval de revizii la 20.000 km sau un an.
La acest moment, Fluence poate fi comandat in Romania cu un motor pe benzina si unul turbodiesel oferit in doua versiuni de putere.
Motorul pe benzina este unul de 1,6 litri si 110 CP, iar dieselul de 1,5 litri dCi poate fi comandat cu 85 CP sau 105 CP.
Motorul pe benzina este unul de 1,6 litri si 110 CP, iar dieselul de 1,5 litri dCi poate fi comandat cu 85 CP sau 105 CP.
Pretul de pornire este de 12.900 euro, cu TVA inclus, pentru modelul Authentique echipat cu propulsorul pe benzina de 1,6 litri si 110 CP.
Cel mai ieftin model diesel este cel in versiunea de echipare Authentique cu motorul de 1,5 litri dCi si 85 CP.
Acest motor permite acceleratia de la 0 la 100 km/h in 13,4 secunde, viteza maxima fiind de 175 km/h in conditiile unui consum mediu de 4,5 l/100 km. Motorul de 1,6 litri pe benzina este mai performant permitand o acceleratie 0 - 100 km/h in 11,7 secunde si o viteza maxima de 185 km/h, consumul mediu fiind de 6,5 litru/100 km.
Sursa: Sotto
Cel mai ieftin model diesel este cel in versiunea de echipare Authentique cu motorul de 1,5 litri dCi si 85 CP.
Acest motor permite acceleratia de la 0 la 100 km/h in 13,4 secunde, viteza maxima fiind de 175 km/h in conditiile unui consum mediu de 4,5 l/100 km. Motorul de 1,6 litri pe benzina este mai performant permitand o acceleratie 0 - 100 km/h in 11,7 secunde si o viteza maxima de 185 km/h, consumul mediu fiind de 6,5 litru/100 km.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: