Satisface nevoile de transport urban

C-Zero este de fapt un i-MIEV de la Mitsubishi, dar care va fi comercializat sub marca Citroen, datorita acordului dintre cei doi constructori, care colaboreaza si in segmentul modelelor cu propulsie clasica si in cel al masinilor electrice.

C-Zero, care poate transporta patru persoane si ofera un portbagaj de 166 litri nu vine cu cifre record in ceea ce priveste autonomia si timpul de incarcare a bateriilor, dar francezii spun ca masina satisface marea majoritate a nevoilor de transport urban.

Citroen C-Zero - Model electric, disponibil anul viitor

1 / 2

Autonomie de 130 km

Citroen foloseste studii statistice care arata ca, in timpul saptamanii, o persoana foloseste masina, in medie, pentru mai putin de 40 km pe zi, 70% dintre deplasari fiind chiar mai mici de 30 km. In aceste conditii, C-Zero nu are nici o problema, masina avand o autonomie de 130 km cu bateriile incarcate la capacitate maxima. Incarcarea completa dureaza 6 ore, dar bateriile pot fi incarcate la 80% din capacitate in doar 30 de minute, daca se foloseste un dispozitiv special.

C-Zero nu sta deloc rau nici cu performantele, pentru o masina strict de oras. Viteza de 100 km/h este atinsa in 15 secunde, repriza 60-90 km/h este posibila in 6 secunde, iar viteza maxima este de 130 km/h.

Sursa: Sotto


Citroen C-Zero - Model electric, disponibil anul viitor

2 / 2

Rasfoieste in continuare

Panasonic lanseaza primul smartphone in martie 2012

Compania japoneza, unul din liderii mondiali in materie de produse electronice si electrocasnice atat pentru segmentul consumer, cat si pentru segmentele business si industrial a anuntat ca va ataca piata telefoanelor inteligente la inceputul anului viitor.


Citroen C-Zero - Model electric, disponibil anul viitor