Noul Kia Cadenza - cel mai luxos model al coreenilor
Kia a prezentat oficial cel mai luxos model din gama, care - in traditia Kia din ultima perioada - afiseaza un stil foarte atractiv.
• 30 Noiembrie 2009 • YourMoney





1 / 5
Model discret
2 / 5
Lux la un pret mai mic
3 / 5
Interiorul
4 / 5
Dotari
5 / 5
Vanzarile vor debuta in 2010
Opirus a fost un model foarte discret si nici nu avea cum sa fie altfel. Fara imagine, fara stil, copie nereusita a unui vechi Mercedes E-Klasse, Opirus n-a impresionat deloc.
Noul Cadenza este insa la un cu totul alt nivel. Incomparabil mai stilat, original, dinamic, varful de gama al coreenilor arata foarte bine. Este adevarat ca ramane pe minus la capitolul imagine, dar un pret buna ar tenta clientii sa-l descopere.
Noul Cadenza este insa la un cu totul alt nivel. Incomparabil mai stilat, original, dinamic, varful de gama al coreenilor arata foarte bine. Este adevarat ca ramane pe minus la capitolul imagine, dar un pret buna ar tenta clientii sa-l descopere.
Rolul modelului Cadenza este acela de a acoperi un segment cu un mare potential. Al acelor clienti care vor o berlina mare (Cadenza are o lungime de 4.965 mm), confortabila, spatioasa, cu materiale bune, dar nu isi permit un model premium. Si nici nu considera necesar sa plateasca in plus imaginea de marca.
Este vorba de putin lux (necunoscut), la un pret sensibil mai mic.
Este vorba de putin lux (necunoscut), la un pret sensibil mai mic.
Interiorul masinii vine cu un stil curat, nu neaparat deosebit de interesant, dar cu materiale si finisari foarte bune, spun coreenii.
Partea de confort tine de posibilitatea actionarii electrice a cam tuturor comenzilor si de spatiul disponibil. Nu lipsesc pielea si insertiile de lemn.
De asemenea, toate sistemele electronice de baza sunt la locul lor, in echiparea de serie.
Partea de confort tine de posibilitatea actionarii electrice a cam tuturor comenzilor si de spatiul disponibil. Nu lipsesc pielea si insertiile de lemn.
De asemenea, toate sistemele electronice de baza sunt la locul lor, in echiparea de serie.
Cadenza utilizeaza o noua platforma cu tractiune fata, care va fi folosita si pe alte modele ale marcii.
La debut va fi disponibil un propulsor V6 de 3,5 litri care produce 290 CP si 338 Nm.
Va fi disponibil si un motor de 165 CP si inca unul cu puterea situata in intervalul 165 CP - 290 CP, toate propulsoare fiind cuplate la o noua cutie automata, cu 6 trepte.
La debut va fi disponibil un propulsor V6 de 3,5 litri care produce 290 CP si 338 Nm.
Va fi disponibil si un motor de 165 CP si inca unul cu puterea situata in intervalul 165 CP - 290 CP, toate propulsoare fiind cuplate la o noua cutie automata, cu 6 trepte.
Masina este cu 130 kg mai usoara decat Opirus si va avea un comportament rutier mult imbunatatit, spun coreenii.
Vanzarile vor debuta in 2010, dar deocamdata nu s-a spus daca si cand va ajunge Cadenza in Europa.
Sursa: Sotto
Vanzarile vor debuta in 2010, dar deocamdata nu s-a spus daca si cand va ajunge Cadenza in Europa.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: