Cel mai puternic Audi A5 - noul RS5
Dupa ce a aratat primele poze si a prezentat primele informatii despre noul RS5 acum doua luni, Audi vine cu o galerie foto completa.
• 26 Aprilie 2010 • YourMoney





1 / 5
Principalul concurent al lui BMW M3
2 / 5
Dotari
3 / 5
Eficienta tinutei de drum
4 / 5
Performante
5 / 5
Design
Audi RS5 a fost un model asteptat cu nerabdare, atat de fanii Audi, cat si de cei ai modelului M3 de la BMW.
Asta pentru ca masina este principalul concurent al lui M3, si cum M3 este considerat referinta, trebuie vazut unde se pozitioneaza RS5.
Asta pentru ca masina este principalul concurent al lui M3, si cum M3 este considerat referinta, trebuie vazut unde se pozitioneaza RS5.
La prima vedere lucrurile arata bine pentru Audi. Coupe-ul a fost inzestrat cu un motor V8 aspirat, de 4,2 litri, care produce 450 CP si 430 Nm.
Asadar 30 CP in plus fata de motorul lui M3 si asemanarile nu se opresc aici. BMW M3 este apreciat si pentru usurinta cu care ajunge la turatii de prste 8.000 rpm.
Audi ar trebuis a ofere senzatii la fel de puternice, pentru ca si V8-ul lor este un motor de turatie. Dezvolta puterea maxima la 8.250 rpm si cuplul maxim intre 4.000 si 6.000 rpm. Consumul mediu oficial este foarte bun, daca tinem cont de cilindreea si puterea motorului - 10,8 litri/100 km.
Asadar 30 CP in plus fata de motorul lui M3 si asemanarile nu se opresc aici. BMW M3 este apreciat si pentru usurinta cu care ajunge la turatii de prste 8.000 rpm.
Audi ar trebuis a ofere senzatii la fel de puternice, pentru ca si V8-ul lor este un motor de turatie. Dezvolta puterea maxima la 8.250 rpm si cuplul maxim intre 4.000 si 6.000 rpm. Consumul mediu oficial este foarte bun, daca tinem cont de cilindreea si puterea motorului - 10,8 litri/100 km.
Audi RS5 isi bazeaza eficienta tinutei de drum pe sistemul quattro, unul care vine cu diferentialul central modificat.
In conditii normale, puterea este transmisa in proportie de 60% puntii spate, dar in functie de aderenta si de modul de condus, puntea fata poate prima pana la 70% din putere, iar cea spate poate ajunge la 85%.
In conditii normale, puterea este transmisa in proportie de 60% puntii spate, dar in functie de aderenta si de modul de condus, puntea fata poate prima pana la 70% din putere, iar cea spate poate ajunge la 85%.
Masina are o greutate de 1,7 tone si poate ajunge la 100 km/h in 4,7 secunde cu ajutorul unei S tronic, cu dublu ambreiaj si 7 trepte.
Viteza maxima este de 250 km/h, dar la cerere poate fi livrata fara restrictie electronica, astfel incat ajunge la 270 km/h.
Viteza maxima este de 250 km/h, dar la cerere poate fi livrata fara restrictie electronica, astfel incat ajunge la 270 km/h.
La nivel de design, RS5 nu iese din nota obisnuita a celor de la Audi, dar atrage imediat atentia datorita grilei foarte mari sustinuta de cele doua uriase prize de aer.
Spatele se prezinta cu un difuzor de aer si doua tevi de esapament supradimensionate.
Sursa: Sotto
Spatele se prezinta cu un difuzor de aer si doua tevi de esapament supradimensionate.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: