Noutatile Renault in Romania, incepand cu 1 mai
Renault va avea din luna mai cateva noutati pentru piata romaneasca printre care autoturismele Megane Renault Sport, Laguna Coupe GT 4Control, motorizarea de 2,0 litri 16V 140 CP pentru Fluence si Megane, noul Trafic si noul Kangoo Express Maxi, de asemenea se vor deschide comenzi pentru motoarele Euro 5 pentru Fluence, Megane si Laguna.
• 3 Mai 2010 • YourMoney




1 / 4
Noul Megane Renault Sport se comercializeaza pe piata romaneasca
2 / 4
Laguna Coupe GT 4Control este disponibila in Romania
3 / 4
Fluence si Megane - cu noua motorizare 2.0 16V 140 CP
4 / 4
Noul Kangoo Express Maxi si noul Trafic, la vanzare in Romania
Cu peste 20.000 exemplare vandute la nivel global de la lansare, in 2004, Megane RS este unul dintre cele mai de succes modele sportive de pe piata.
De la 1 mai 2010, cel mai recent model din gama Renault Sport, Megane RS, este comercializat in Romania.
Megane RS este disponibil in doua variante de sasiu: Sport, pentru placerea de a conduce cotidiana si Cup, pentru performante sportive, in special pe circuit.
Noul Megane RS dispune de un motor turbo pe benzina de 2.0 litri, cu o putere de 250 CP, incluzand RS Dynamic Management (un sistem care permite trei moduri ESP) si RS Monitor (telemetrie integrata), pentru un pret de lansare de 22.600 euro cu TVA.
Dotarile modelului sunt aer conditionat automat bi-zona, card “maini libere” cu inchidere la distanta, sistem audio “3D sound by Arkamys” si solutii de conectivitate cu ajutorul prizei RCA sau al optiunii “Plug & music” (USB, Jack).
O noutate pe Megane RS, sistemul Renault Sport Dynamic Management este un instrument care permite soferului sa-si aleaga nivelul de asistenta electronica la condus, cu trei moduri: “On”, modul automat care intra in functiune la pornirea motorului, si care implica ESP, ASR si AFU activate, “Sport”, cu un ESP mai putin invaziv si “Off”, pentru condus fara asistenta, in special pe circuit.
Un alt element este Renault Sport Monitor. Informatiile sunt afisate pe ecranul central: indicatori ai nivelului de solicitare pentru principalele organe motrice: presiunea turbo, temperatura uleiului, nivelul de solicitare a franelor; indicatori de performanta a motorului: cuplu, putere; indicatori ai aceleratiilor laterale si longitudinale; cronometru; performanta vehiculului, cu memorare automata a celor mai bune performante.
Noul Megane RS beneficiaza si de intreaga expertiza Renault in materie de siguranta activa si pasiva, numeroase echipamente ajutand soferul sa anticipeze riscurile: martori pentru centurile de siguranta ale celor 5 locuri, sistem de supraveghere a presiunii pneumatice, proiectoare directionale bi-xenon, senzor de lumina si ploaie, tempomat-limitator de viteza, ESP, AFU (Asistenta la Franarea de Urgenta).
Megane RS este produs in uzina Renault de la Palencia, Spania, pe aceeasi linie de asamblare ca Megane berlina, Coupe si Sport Tourer.
Articol scris de Cristian Gubandru
De la 1 mai 2010, cel mai recent model din gama Renault Sport, Megane RS, este comercializat in Romania.
Megane RS este disponibil in doua variante de sasiu: Sport, pentru placerea de a conduce cotidiana si Cup, pentru performante sportive, in special pe circuit.
Noul Megane RS dispune de un motor turbo pe benzina de 2.0 litri, cu o putere de 250 CP, incluzand RS Dynamic Management (un sistem care permite trei moduri ESP) si RS Monitor (telemetrie integrata), pentru un pret de lansare de 22.600 euro cu TVA.
Dotarile modelului sunt aer conditionat automat bi-zona, card “maini libere” cu inchidere la distanta, sistem audio “3D sound by Arkamys” si solutii de conectivitate cu ajutorul prizei RCA sau al optiunii “Plug & music” (USB, Jack).
O noutate pe Megane RS, sistemul Renault Sport Dynamic Management este un instrument care permite soferului sa-si aleaga nivelul de asistenta electronica la condus, cu trei moduri: “On”, modul automat care intra in functiune la pornirea motorului, si care implica ESP, ASR si AFU activate, “Sport”, cu un ESP mai putin invaziv si “Off”, pentru condus fara asistenta, in special pe circuit.
Un alt element este Renault Sport Monitor. Informatiile sunt afisate pe ecranul central: indicatori ai nivelului de solicitare pentru principalele organe motrice: presiunea turbo, temperatura uleiului, nivelul de solicitare a franelor; indicatori de performanta a motorului: cuplu, putere; indicatori ai aceleratiilor laterale si longitudinale; cronometru; performanta vehiculului, cu memorare automata a celor mai bune performante.
Noul Megane RS beneficiaza si de intreaga expertiza Renault in materie de siguranta activa si pasiva, numeroase echipamente ajutand soferul sa anticipeze riscurile: martori pentru centurile de siguranta ale celor 5 locuri, sistem de supraveghere a presiunii pneumatice, proiectoare directionale bi-xenon, senzor de lumina si ploaie, tempomat-limitator de viteza, ESP, AFU (Asistenta la Franarea de Urgenta).
Megane RS este produs in uzina Renault de la Palencia, Spania, pe aceeasi linie de asamblare ca Megane berlina, Coupe si Sport Tourer.
Articol scris de Cristian Gubandru
Noul sistem Active Drive (4 Control), cu patru roti motrice, a fost dezvoltat cu ajutorul Renault Sport Technologies, pentru o manevrabilitate mai buna, un plus de dinamism si o directie precisa.
Laguna Coupe GT 4Control, cu patru roti motrice, va putea fi comandata de la 1 mai in Romania, la un pret de lansare de 26.100 euro cu TVA, pentru motorizarea 2.0 dCi 180CP.
De asemenea, in gama Laguna vor fi disponibile motoare certificate Euro 5.
Dezvoltat alaturi de echipa Renault Sport Technologies, sistemul Active Drive cu patru roti motrice functioneaza pe baza unui control electronic al dinamicii vehiculului. Cu ajutorul unui senzor si al blocului ESP/ ABS, calculatorul 4RD parametreaza raspunsurile la conditiile de drum astfel incat vehicululul sa se afle in orice moment pe traiectoria ideala.
Laguna Coupe GT 4Control, cu patru roti motrice, va putea fi comandata de la 1 mai in Romania, la un pret de lansare de 26.100 euro cu TVA, pentru motorizarea 2.0 dCi 180CP.
De asemenea, in gama Laguna vor fi disponibile motoare certificate Euro 5.
Dezvoltat alaturi de echipa Renault Sport Technologies, sistemul Active Drive cu patru roti motrice functioneaza pe baza unui control electronic al dinamicii vehiculului. Cu ajutorul unui senzor si al blocului ESP/ ABS, calculatorul 4RD parametreaza raspunsurile la conditiile de drum astfel incat vehicululul sa se afle in orice moment pe traiectoria ideala.
Renault va comercializa din mai noua motorizare 2.0 16V 140 CP, asociata cutiei de viteze cu variatie continua – CVT, pe modelele Fluence si Megane.
Fluence va fi disponibil la un pret incepand de 16.750 euro cu TVA (versiunea Dynamique), iar Megane va fi comercializat la preturi incepand de la 16.150 euro cu TVA, pentru aceeasi versiune Dynamique.
De asemenea, Fluence si familia Megane vor fi disponibile cu motoare certificate Euro 5.
Noul motor 2.0 16V 140 CP este un motor pe benzina care dezvolta 140 CP (103 kW) la 6.000 rpm si afiseaza un cuplu de 195 Nm la 3.750 rpm.
Acest motor este asociat unei transmisii cu variatie continua – CVT (Continuously Variable Transmission), utilizata in cadrul Aliantei Renault-Nissan. Inaugurat pe noul Megane, acest tip de transmisie ofera o fluiditate mai mare datorita faptului ca nu se mai face trecerea intre rapoarte. Consumul de carburant al unui vehicul Fluence/ Megane CVT este egal cu consumul unui vehicul echipat cu cutie de viteze manuala, 7,7 l / 100 km, in ciclu mixt.
Fluence va fi disponibil la un pret incepand de 16.750 euro cu TVA (versiunea Dynamique), iar Megane va fi comercializat la preturi incepand de la 16.150 euro cu TVA, pentru aceeasi versiune Dynamique.
De asemenea, Fluence si familia Megane vor fi disponibile cu motoare certificate Euro 5.
Noul motor 2.0 16V 140 CP este un motor pe benzina care dezvolta 140 CP (103 kW) la 6.000 rpm si afiseaza un cuplu de 195 Nm la 3.750 rpm.
Acest motor este asociat unei transmisii cu variatie continua – CVT (Continuously Variable Transmission), utilizata in cadrul Aliantei Renault-Nissan. Inaugurat pe noul Megane, acest tip de transmisie ofera o fluiditate mai mare datorita faptului ca nu se mai face trecerea intre rapoarte. Consumul de carburant al unui vehicul Fluence/ Megane CVT este egal cu consumul unui vehicul echipat cu cutie de viteze manuala, 7,7 l / 100 km, in ciclu mixt.
Renault isi reinnoieste gama in 2010, iar de la 1 mai se vor putea comanda si in Romania noile vehicule Trafic si Kangoo Express Maxi.
Noul Renault Trafic ofera mai mult confort si o ergonomie mai buna. Bordul a fost redesenat pentru a integra mai multe spatii de stocare, dispune de aer conditionat cu reglare automata, incalzirea suplimentara pentru locurile din spate etc.
Noul Trafic este disponibil la un pret de lansare de 17.990 euro cu TVA.
Noul Kangoo Express Maxi are un ampatament cu 40 cm mai lung fata de versiunea standard, L1, si este disponibil cu un volum util maxim de 4,5 m3 (+1 mc vs versiunea L1) si o lungime de 2,90 m pentru incarcatura.
Noul Kangoo Express Maxi este disponibil la un pret de lansare de 13.500 euro cu TVA.
Pentru clientii persoane juridice, Renault a lansat conceptul “Pro+” in 20 de tari, printre care se afla si Romania. Renault Pro+ propune o solutie practica si eficienta pentru orice nevoie, pe principiul “one stop shop”.
Noul Renault Trafic ofera mai mult confort si o ergonomie mai buna. Bordul a fost redesenat pentru a integra mai multe spatii de stocare, dispune de aer conditionat cu reglare automata, incalzirea suplimentara pentru locurile din spate etc.
Noul Trafic este disponibil la un pret de lansare de 17.990 euro cu TVA.
Noul Kangoo Express Maxi are un ampatament cu 40 cm mai lung fata de versiunea standard, L1, si este disponibil cu un volum util maxim de 4,5 m3 (+1 mc vs versiunea L1) si o lungime de 2,90 m pentru incarcatura.
Noul Kangoo Express Maxi este disponibil la un pret de lansare de 13.500 euro cu TVA.
Pentru clientii persoane juridice, Renault a lansat conceptul “Pro+” in 20 de tari, printre care se afla si Romania. Renault Pro+ propune o solutie practica si eficienta pentru orice nevoie, pe principiul “one stop shop”.
Te-ar putea interesa si: