Galeriile Noblesse aduc un nou brand de mobilier de lux
Insign by Galeriile Noblesse prezinta MOROSO, un brand celebru care reuseste sa creeze adevarate opere de arta punand accentul pe design-ul elegant.
• 2 Iunie 2010 • YourMoney




1 / 4
“Aducerea brandului Moroso este un pas esential in strategia
2 / 4
Clasic si modern
3 / 4
Abordare moderna
4 / 4
Istoria Maroso
“Aducerea brandului Moroso este un pas esential in strategia noastra de dezvoltare pe termen lung, fiind unul dintre cei mai apreciati producatori la nivel international. Ne dorim sa oferim clientilor mai mult decat o gama variata de mobilier si decoratiuni, de aceea am lansat Insign, un concept complex ce integreaza servicii de consultanta, piese de mobilier si obiecte de design, astfel incat rezultatul sa fie unul deosebit", declara Loredana Preda, director general Galeriile Noblesse.
De asemenea, ea spune ca majoritatea pieselor semnate Moroso se situeaza intre 1.500 si 8.000 de euro. Astfel, ele se adreseaza, ca in cazul majoritatii brandurilor din portofoliu, unui segment de clienti cu venituri medii spre inalte. Canapelele pornesc de la 3500 euro si ajung si la peste 10.000 euro, iar fotoliile au preturi incepand cu 1000 euro.
De asemenea, ea spune ca majoritatea pieselor semnate Moroso se situeaza intre 1.500 si 8.000 de euro. Astfel, ele se adreseaza, ca in cazul majoritatii brandurilor din portofoliu, unui segment de clienti cu venituri medii spre inalte. Canapelele pornesc de la 3500 euro si ajung si la peste 10.000 euro, iar fotoliile au preturi incepand cu 1000 euro.
Brand-ul Moroso se defineste prin creatii ce combina efecte de clasic si modern ce se concretizeaza in piese de mobilier fine care deschid orizonturi incantatoare in locuinta moderna.
Colectia de mobiler, formele rafinate si creatia de calitate fac posibila o viziune diferita asupra designului contemporan: de la pise clasice ce se acomodeaza oricarei incaperi, pana la obiecte create sa inspire un aer avangadist si confortabil in spatiul locuibil.
Colectia de mobiler, formele rafinate si creatia de calitate fac posibila o viziune diferita asupra designului contemporan: de la pise clasice ce se acomodeaza oricarei incaperi, pana la obiecte create sa inspire un aer avangadist si confortabil in spatiul locuibil.
Designerii Moroso propun o abordare moderna pentru spatiul contemporan simbolizand totodata si geneza unor accesorii complexe ce sintetizeaza influentele diferitelor culturi.
Insign by Galeriile Noblesse aduce pe piata locala brand-uri si colectii semnate de designeri celebri, oferind astfel numeroase posibilitati de decorare.
Insign by Galeriile Noblesse aduce pe piata locala brand-uri si colectii semnate de designeri celebri, oferind astfel numeroase posibilitati de decorare.
Moroso este un brand infiintat in 1952, care a colaborat, pentru a realiza fotoliile, canapelele si accesoriile cu mai multi designeri celebri precum Ron Arad, Carlo Colombo, Enrico Franzolini, Marc Newson, Toshiyuki Kita sau Patricia Urquiola.
InSign by Galeriile Noblesse pune la dispozitia clientilor si o platforma complexa, locul virtual de intalnire atat al profesionistilor cat si al iubitorilor de design, degustatori de creativitate si originalitate.
InSign by Galeriile Noblesse pune la dispozitia clientilor si o platforma complexa, locul virtual de intalnire atat al profesionistilor cat si al iubitorilor de design, degustatori de creativitate si originalitate.
Te-ar putea interesa si: