Oficial: Noul BMW X3
BMW a prezentat astazi noua generatie a modelului X3. Masina va veni in Romania catre finalul acestui an.
• 19 Iulie 2010 • YourMoney






1 / 6
Designul noului BMW X3
2 / 6
Dotari
3 / 6
Performante
4 / 6
Transmisia automata este combinata cu Auto Start Stop
5 / 6
Functia Auto Start Stop
6 / 6
Suspensie nou dezvoltata, xDrive optimizat
Noul BMW X3 este succesorul unui model cu rezultate de top la vanzari si va adauga o noua dimensiune placerii condusului unui Sports Activity Vehicle din aceasta clasa. Noua generatie impune noi standarde in privinta agilitatii si eficientei.
Designul noului BMW X3 combina caracterul tipic pentru gama BMW X cu o silueta dinamica. Gratie unui nivel generos al spatiului si unui grad ridicat de versatilitate la interior, modelul se adapteaza situatiilor individuale de transport.
Tehnologia BMW xDrive de transmisie integrala optimizeaza tractiunea si asigura o dinamica sporita. Noul BMW X3 ofera calitati exceptionale de all-rounder fara compromisuri, combina placerea condusului si eficienta cu confortul si functionalitatea, robustetea cu eleganta.
Designul noului BMW X3 combina caracterul tipic pentru gama BMW X cu o silueta dinamica. Gratie unui nivel generos al spatiului si unui grad ridicat de versatilitate la interior, modelul se adapteaza situatiilor individuale de transport.
Tehnologia BMW xDrive de transmisie integrala optimizeaza tractiunea si asigura o dinamica sporita. Noul BMW X3 ofera calitati exceptionale de all-rounder fara compromisuri, combina placerea condusului si eficienta cu confortul si functionalitatea, robustetea cu eleganta.
Noul BMW X3 xDrive20d ofera acum performante mai bune si o eficienta sporita in comparatie cu oricare dintre competitori.
Propulsat de un motor turbo diesel de 2 litri, cu patru cilindri, cu carter din aluminiu si injectie directa Common Rail, modelul atinge un maxim al puterii de 184 CP la 4.000 rpm si un varf al cuplului de 380 Nm pe o plaja a turatiilor cuprinsa intre 1.750 si 2.750 rpm.
Propulsat de un motor turbo diesel de 2 litri, cu patru cilindri, cu carter din aluminiu si injectie directa Common Rail, modelul atinge un maxim al puterii de 184 CP la 4.000 rpm si un varf al cuplului de 380 Nm pe o plaja a turatiilor cuprinsa intre 1.750 si 2.750 rpm.
Motorul dezvolta suficienta putere pentru a permite accelerarea de la 0 la 100 km/h in 8,5 secunde, cu o viteza maxima de 210 km/h.
Cu un consum mediu de combustibil de 5,6 litri/100 km si un nivel al emisiilor CO2 de 149 g/km, BMW X3 xDrive20d stabileste noi standarde de eficienta in acest segment de piata. Noul BMW X3 xDrive20d cu transmisie automata reuseste aceeasi acceleratie, viteza maxima si consum de combustibil, dar cu un nivel al emisiilor CO2 de 147 g/km.
Cu un consum mediu de combustibil de 5,6 litri/100 km si un nivel al emisiilor CO2 de 149 g/km, BMW X3 xDrive20d stabileste noi standarde de eficienta in acest segment de piata. Noul BMW X3 xDrive20d cu transmisie automata reuseste aceeasi acceleratie, viteza maxima si consum de combustibil, dar cu un nivel al emisiilor CO2 de 147 g/km.
Noul BMW X3 xDrive35i este echipat standard cu o transmisie automata cu opt trepte. Aceasta optiune, unica in acest segment deosebit de competitiv, este disponibila si pentru BMW X3 xDrive20d, ca alternativa la cutia de viteze manuala cu sase trepte oferita in echiparea standard.
Transmisia automata este combinata in premiera cu functia Auto Start Stop. Atunci cand automobilul se opreste la intersectii sau in blocajele din trafic, motorul este deconectat automat. Imediat ce conducatorul ridica piciorul de pe pedala de frana, propulsorul reporneste. Daca functia Auto Hold este activata, este suficienta o usoara apasare a acceleratiei.
Transmisia automata este combinata in premiera cu functia Auto Start Stop. Atunci cand automobilul se opreste la intersectii sau in blocajele din trafic, motorul este deconectat automat. Imediat ce conducatorul ridica piciorul de pe pedala de frana, propulsorul reporneste. Daca functia Auto Hold este activata, este suficienta o usoara apasare a acceleratiei.
Functia Auto Start Stop este disponibila standard si la modelul X3 xDrive20d cu cutie de viteze manuala. Automobilul este echipat suplimentar cu un indicator al punctului de schimbare optim al treptei de viteza.
In plus, echipamentele disponibile la toate variantele de model, printre care se afla Brake Energy Regeneration (recuperarea energiei la franare), EPS Electric Power Steering (servodirectie asistata electric), componente auxiliare electrice controlate inteligent, constructia cu materiale usoare si pneurile cu rezistenta redusa la inaintare contribuie la scadere consumului de combustibil si a nivelului de emisii.
In plus, echipamentele disponibile la toate variantele de model, printre care se afla Brake Energy Regeneration (recuperarea energiei la franare), EPS Electric Power Steering (servodirectie asistata electric), componente auxiliare electrice controlate inteligent, constructia cu materiale usoare si pneurile cu rezistenta redusa la inaintare contribuie la scadere consumului de combustibil si a nivelului de emisii.
Noul BMW X3 este echipat standard cu tehnologia BMW xDrive de transmisie integrala permanenta. Acest sistem controlat electronic asigura o distributie variabila a cuplului intre cele doua punti.
Unitatea de control, care se afla in legatura cu DSC Dynamic Stability Control (Control Dinamic al Stabilitatii), contracareaza orice tendinta de supravirare sau subvirare prin reactii rapide si precise.
Prin utilizarea unui reglaj inovator conceput sa imbunatateasca dinamica, tehnologia inteligenta de transmisie integrala optimizeaza nu numai tractiunea, dar, mai important, manevrabilitatea in viraje. In timpul unei virari bruste, de exemplu, un procent important din cuplul de tractiune este transferat catre rotile spate.
Sursa: 9AM
Unitatea de control, care se afla in legatura cu DSC Dynamic Stability Control (Control Dinamic al Stabilitatii), contracareaza orice tendinta de supravirare sau subvirare prin reactii rapide si precise.
Prin utilizarea unui reglaj inovator conceput sa imbunatateasca dinamica, tehnologia inteligenta de transmisie integrala optimizeaza nu numai tractiunea, dar, mai important, manevrabilitatea in viraje. In timpul unei virari bruste, de exemplu, un procent important din cuplul de tractiune este transferat catre rotile spate.
Sursa: 9AM
Te-ar putea interesa si: