Romanul la spa: Cine sunt clientii cheie?
Consumatorul roman de spa este tanar, are studii superioare si traieste intr-un mediu stresant, potrivit unui studiu realizat de Eden Spa. Mai exact, 56% dintre clienti au varsta cuprinsa intre 26 si 35 de ani iar 82% dintre acestia au studii superioare. Majoritatea ocupa pozitii de middle si top management.
• 12 Septembrie 2011 • YourMoney





1 / 5
Interesul romanilor pentru terapii axate pe sanatate a crescut
2 / 5
Alternativa la asigurarile medicale
3 / 5
Spa-ul, acum frecventat si de barbati
4 / 5
Cuplurile, impreuna la spa
5 / 5
Cat cheltuie romanii la spa?
“Din 2005, cand am deschis primul centru day spa, perceptia romanilor vizavi de astfel de servicii s-a schimbat. In ultimii doi ani interesul s-a mutat de la infatisarea fizica spre sanatate, stare de bine si armonie interioara. 75% dintre clientii Spa au ca obiectiv relaxarea, tonifierea si detoxifierea”, a declarat Liliana Paraipan, director general Eden Spa.
„O alta reusita importanta pe care am avut-o la Eden Spa este ca am reusit sa convingem companiile ca Spa-ul este o alternativa la asigurarile medicale. Mai exact, promovam profilaxia, managementul stresului si strategiile de relaxare psiho-fizica menite sa asigure angajatilor o stare de echilibru si sanatate atat de necesare azi”, a adaugat Paraipan.
Managerul a mai precizat ca obiectivul principal este determinarea companiilor sa inteleaga ca este mai eficient pentru strategia lor de business sa investeasca in sanatatea oamenilor, sa le acorde beneficii SPA (vazute nu ca rasfat, ca un lux, ci ca o necesitate in contextul actual al vietii).
Managerul a mai precizat ca obiectivul principal este determinarea companiilor sa inteleaga ca este mai eficient pentru strategia lor de business sa investeasca in sanatatea oamenilor, sa le acorde beneficii SPA (vazute nu ca rasfat, ca un lux, ci ca o necesitate in contextul actual al vietii).
De la infiintare si pana in prezent, aproximativ 20.000 de oaspeti au trecut pragul spa-ului, potrivit managerului. Dintre acestia, cam 40% sunt barbati, comparativ cu anul 2005 cand procentul era doar de 15%.
Domnii prefera terapii precum masajul, tratamentele faciale si manichiura.
Domnii prefera terapii precum masajul, tratamentele faciale si manichiura.
Eden Spa a constatatat, de asemenea, o crestere a apetitului cuplurilor pentru terapii spa.
„In prezent, perechile ajunge sa reprezinte cca 10-15% din serviciile locatiilor noastre”, marturiseste Liliana Paraipan. „Petrecerile private la spa sunt iarasi in voga, deoarece multa lume prefera sa inlocuiasca varianta clasica de petrecere la retsaurant cu o petrecere care tinteste atat distractia cat si relaxarea, imbinate cu un meniu sanatos in Spa”, a adaugat ea.
„In prezent, perechile ajunge sa reprezinte cca 10-15% din serviciile locatiilor noastre”, marturiseste Liliana Paraipan. „Petrecerile private la spa sunt iarasi in voga, deoarece multa lume prefera sa inlocuiasca varianta clasica de petrecere la retsaurant cu o petrecere care tinteste atat distractia cat si relaxarea, imbinate cu un meniu sanatos in Spa”, a adaugat ea.
Un roman cheltuie la spa, pe luna, un cuantum maxim de 1200 de lei si un minim de 50 de lei, potrivit managerului Eden Spa.
“Tendinta actuala o reprezinta intoarecerea catre Spa a personalor cu venituri mici, care beneficiaza de cardurile primite cadou si revin dupa aceasta experienta”, a adaugat Paraipan.
Companiile devin si ele interesate de aceasta nisa oferind angajatilor servicii spa. Eden Spa promoveaza programe de training la spa, educatie pentru sanatate, sesiuni de relaxare pentru a deveni pozitivi si optimisti.
“Tendinta actuala o reprezinta intoarecerea catre Spa a personalor cu venituri mici, care beneficiaza de cardurile primite cadou si revin dupa aceasta experienta”, a adaugat Paraipan.
Companiile devin si ele interesate de aceasta nisa oferind angajatilor servicii spa. Eden Spa promoveaza programe de training la spa, educatie pentru sanatate, sesiuni de relaxare pentru a deveni pozitivi si optimisti.
Te-ar putea interesa si: