Top 5 modele concept care fac furori la Frankfurt
Peste 50 de construtori auto sunt prezenti la editia din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt, in perioada 15-25 septembrie, iar conceptele, cu designul lor futurist si aplicatiile inedite sunt, ca intotdeauna, vedetele expozitiei.
• 14 Septembrie 2011 • YourMoney





1 / 5
Volkswagen Nils
2 / 5
Citroen Tubik
3 / 5
Opel Urban Concept
4 / 5
BMW i8
5 / 5
Audi Urban Concept
Volkswagen fi prezent la salonul auto cu conceptul Nils, un vehicul electric pentru o persoana, care accelereaza de la 0 la 100 de kilometri in mai putin de 11 secunde si poate atinge o viteza maxima de 130 kilometri pe ora.
Bateriile litiu-ion o autonomie maxima de 65 km, iar incarcarea totala la o priza normala se realizeaza in doua ore.
Conceptul este realizat ca viziunea Volkswagen asupra motorizarii urbane in 2030, potrivit The Telegraph.
Sursa foto: www.thecarscorner.com
Bateriile litiu-ion o autonomie maxima de 65 km, iar incarcarea totala la o priza normala se realizeaza in doua ore.
Conceptul este realizat ca viziunea Volkswagen asupra motorizarii urbane in 2030, potrivit The Telegraph.
Sursa foto: www.thecarscorner.com
Tubik este un model de concept extravagant al producatorului auto francez.
Are noua locuri si fuctioneaza pe tehnologie full-hybrid, cu emisii de CO2 comparabile cu ale unui sedan conventional.
Tubik a fost inspirat de catre Type H si pune la dispozitie o capsula stil lounge dedicata confortului si relaxarii, potrivit site-ului oficial.
Sursa foto: www.citroen.ro
Are noua locuri si fuctioneaza pe tehnologie full-hybrid, cu emisii de CO2 comparabile cu ale unui sedan conventional.
Tubik a fost inspirat de catre Type H si pune la dispozitie o capsula stil lounge dedicata confortului si relaxarii, potrivit site-ului oficial.
Sursa foto: www.citroen.ro
Noua idee a celor de la Opel este un concept electric cu doua locuri.
Acesta are autonomie de 100 kilometri si poate atinge 120 kilometri pe ora.
Desi nu au reusit sa se hotarasca asupra unui nume pentru conceptul lor, constructorii de la Opel au subliniat ca modelul urban destinat tinerilor dinamici are potential de productie.
Sursa foto: www.electriccarsreport.com
Acesta are autonomie de 100 kilometri si poate atinge 120 kilometri pe ora.
Desi nu au reusit sa se hotarasca asupra unui nume pentru conceptul lor, constructorii de la Opel au subliniat ca modelul urban destinat tinerilor dinamici are potential de productie.
Sursa foto: www.electriccarsreport.com
Producatorul german a pregatit mai multe surprize pentru publicul prezent la Salonul de la Frankfurt anul acesta.
Pe langa doua modele de serie, BMW a adus la Frankfurt si modelele electrice i3 si i8. Prin intermediul acestora, constructorul german lanseaza sub-marca "BMW i", care va intra in productie din 2013.
Modelul i8 este un hibrid cu un motor cu combustie de trei cilindri, combinat cu un sistem de transmisie electrica.
Accelerarea de la 0 la 100 km/h se face in mai puţin de cinci secunde, iar consumul mediu de combustibil este situat intre 5,0 si 7,0 litri la 100 kilometri.
Sursa foto: www.bmw-i.com
Pe langa doua modele de serie, BMW a adus la Frankfurt si modelele electrice i3 si i8. Prin intermediul acestora, constructorul german lanseaza sub-marca "BMW i", care va intra in productie din 2013.
Modelul i8 este un hibrid cu un motor cu combustie de trei cilindri, combinat cu un sistem de transmisie electrica.
Accelerarea de la 0 la 100 km/h se face in mai puţin de cinci secunde, iar consumul mediu de combustibil este situat intre 5,0 si 7,0 litri la 100 kilometri.
Sursa foto: www.bmw-i.com
O alta aparite mult asteptata pe podiumurile Salonului Auto de la Frankfurt este noul concept de la Audi.
Cu un design special conceput pentru a invinge traficul din marile orase, modelul prezentat de germani are doua locuri si este construit din fibra de carbon ranforsata, care il face ultra-usor.
Conceptul combina elementele unei masini de curse cu ale unui autovehicul destinat distractiei, alaturi de notele urbane, intr-un model radical, potrivit site-ului oficial.
Conceptul urban de la Audi nu este bazat pe un predecesor celebru, cum se asteptau multi, ci se concentreaza pe cresterea eficientiei si reducerea spatiului si consumului.
Sursa foto: www.dieselstation.com
Pentru intreg topul, intrati pe The Telegraph.
Cu un design special conceput pentru a invinge traficul din marile orase, modelul prezentat de germani are doua locuri si este construit din fibra de carbon ranforsata, care il face ultra-usor.
Conceptul combina elementele unei masini de curse cu ale unui autovehicul destinat distractiei, alaturi de notele urbane, intr-un model radical, potrivit site-ului oficial.
Conceptul urban de la Audi nu este bazat pe un predecesor celebru, cum se asteptau multi, ci se concentreaza pe cresterea eficientiei si reducerea spatiului si consumului.
Sursa foto: www.dieselstation.com
Pentru intreg topul, intrati pe The Telegraph.
Te-ar putea interesa si: