1 / 3

Producatorii incep sa se laude cu economia extrema de combustibil,

Chiar si cand au aparut motorizarile diesel pentru berlinele de lux, acestea aveau capacitati destul de mari si nu consumau chiar putin.

Au prinsa insa pentru faptul ca nu ajungeau nici la cei 30 l/100 km cat consumau V8-urile.

Acum, cursa nu mai este neaparat pentru cati mai multi cilindri si performante foarte bune cu orice cost. Producatorii incep sa se laude cu economia extrema de combustibil, chiar si la nivelul clasei de lux.

Am vazut, daca la nivelul claselor mai mici multe motoare puternice sunt deja foarte putin insetate, la varful piramidei – clasa de lux – n-au aparut pana cum valori record, adica niveluri de consum care sa rivalizeze cu cel al multor compacte cu motor de 1,4 litri pe care le tinem in fata blocului.

Cel mai economic sedan de lux aEUR" Mercedes S 250 CDI BlueEfficiency


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.